17 هزار حاجی از فرودگاه امام خمینی به کشور باز می گردند 17 هزار حاجی از فرودگاه امام خمینی به کشور باز می گردند 17 هزار حاجی از فرودگاه امام خمینی به کشور باز می گردند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
17 هزار حاجی از فرودگاه امام خمینی به کشور باز می گردند 17 هزار حاجی از فرودگاه امام خمینی به کشور باز می گردند 17 هزار حاجی از فرودگاه امام خمینی به کشور باز می گردند 17 هزار حاجی از فرودگاه امام خمینی به کشور باز می گردند 17 هزار حاجی از فرودگاه امام خمینی به کشور باز می گردند

17 هزار حاجی از فرودگاه امام خمینی به کشور باز می گردند

17 هزار حاجی از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی و با 70 پرواز راهی زیارت خانه خدا شدند که همین تعداد پرواز حجاج را به وطن باز می گرداند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، بر اساس گزارش واحد عمليات پرواز فرودگاه بين المللي امام خميني، در مسير اعزام حجاج بيت الله الحرام 16 هزار و 700 حج گذار و 2 هزار و 460 نفر از عوامل پروازي به فرودگاههاي مدينه و جده اعزام شدند.
طبق گزارش اين واحد، همين تعداد حج گذار از طريق 70 پرواز و از فرودگاههاي جده و مدينه به كشور از طريق فرودگاه امام خميني باز خواهند گشت.
در مجموع عمليات حج سال 1394 ، بيش از 64 هزار حاجي از طريق 19 فرودگاه كشور به زيارت خانه خدا اعزام شدند كه نخستين گروه از حجاج خانه خدا ساعت 13:25 دقيقه امروز وارد كشور شده و مورد استقبال بستگان قرار گرفتند.
عمليات بازگشت حجاج بيت الله الحرام با پرواز هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران از امروز به مدت 20 روز ادامه خواهد داشت.
براساس برنامه ريزي انجام شده، پروازهاي بازگشت حجاج هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران با شماره تلفن 46625151 همه روزه اطلاع رساني خواهد شد.
همچنين هموطنان براي دريافت اطلاعات مربوط به شماره كاروان، زمان وساعت پرواز‌هاي حجاج بيت الله الحرام به كشورمي توانند با مراجعه به سايت www.haj.iranair.com و درج هريك از مشخصات زائر، شماره كاروان، نام مدير كاروان يا شهر محل اعزام، اطلاعات مربوط به ساعت و زمان ورود پرواز حجاج خود را دريافت كنند.


| شناسه مطلب: 56155




هواپيمايي حج۹۴



نظرات کاربران