لبنان خواستار پاسخگویی سعودی‌ها شد لبنان خواستار پاسخگویی سعودی‌ها شد لبنان خواستار پاسخگویی سعودی‌ها شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
لبنان خواستار پاسخگویی سعودی‌ها شد لبنان خواستار پاسخگویی سعودی‌ها شد لبنان خواستار پاسخگویی سعودی‌ها شد لبنان خواستار پاسخگویی سعودی‌ها شد لبنان خواستار پاسخگویی سعودی‌ها شد

لبنان خواستار پاسخگویی سعودی‌ها شد

وزارت خارجه لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که برای مشخص شدن سرنوشت حجاج لبنانی مفقود و یا زخمی شده در جریان فاجعه منا به طور روزانه موضوع را از مقامات سعودی پیگیری می کنیم.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، وزارت خارجه لبنان با صدور بيانيه اي اعلام كرد كه براي مشخص شدن سرنوشت حجاج لبناني مفقود و يا زخمي شده در جريان فاجعه منا به طور روزانه موضوع را از مقامات سعودي پيگيري مي كنيم.
در اين بيانيه آمده است كه سفارت لبنان در رياض وكنسولگري آن در جده مامور پيگيري سرنوشت حجاج لبناني هستند كه در فاجعه دردناك منا مفقود و يا زخمي شده اند.
وزارت خارجه لبنان خاطرنشان كرد: تاكنون سرنوشت حاج حيدر الحسني حاجي لبناني مفقود شده در فاجعه منا مشخص نيست و او در هيچيك از بيمارستان هاي سعودي نبوده است.
در فاجعه منا در صبح روز عيد قربان به دليل سوء مديريت و بي كفايتي سعودي ها هزاران حاجي جان باخته و يا مفقود و زخمي شده اند.
در اين فاجعه دردناك 465 حاجي ايراني هم جان باخته اند.


| شناسه مطلب: 56386




لبنان منا



مطالب مرتبط

نظرات کاربران