تمدید سوگواره «قتیل العبرات» تا ۲۵ آبان تمدید سوگواره «قتیل العبرات» تا ۲۵ آبان تمدید سوگواره «قتیل العبرات» تا ۲۵ آبان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تمدید سوگواره «قتیل العبرات» تا ۲۵ آبان تمدید سوگواره «قتیل العبرات» تا ۲۵ آبان تمدید سوگواره «قتیل العبرات» تا ۲۵ آبان تمدید سوگواره «قتیل العبرات» تا ۲۵ آبان تمدید سوگواره «قتیل العبرات» تا ۲۵ آبان

تمدید سوگواره «قتیل العبرات» تا ۲۵ آبان

سوگواره هنری «قتیل العبرات» که قالب‌های شعر، فیلم و عکس را با موضوع پیاده‌روی اربعین حسینی در بر می‌گیرد، تا ۲۵ آبان تمدید شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، سوگواره هنري «قتيل العبرات» كه قالب‌هاي شعر، فيلم و عكس را با موضوع پياده‌روي اربعين حسيني در بر مي‌گيرد، تا ۲۵ آبان تمديد شد.
دبيرخانه سوگواره «قتبل العبرات» كه به همت مؤسسه فرهنگي دانشجويان مسلمان جهان برگزار مي‌شود، مهلت شركت در اين رخداد آييني را ۴۰ روز ديگر تمديد كرد.
بر اين اساس، علاقه‌‌مندان به شركت در رشته‌هاي شعر، فيلم كوتاه داستاني يا مستند، پويا نمايي، نماهنگ، كليپ، تيزر و عكس، مي‌توانند آثار خود را تا ۲۵ آبان‌ماه به دبيرخانه ارسال كنند. پيش از اين مهلت ارائه آثار از ۱۵ شهريور تا ۱۴ مهر ماه اعلام شده بود.
همچنين اين سوگواره در اقدامي عجيب و بدون اطلاع قبلي، سايت اين سوگواره را به كلي تغيير داد و نشاني http://husseinway.com را براي ارسال آثار در نظر گرفت. اين در حالي است كه پيش از اين و در نشست خبري روز ۲۳ شهريور سايت www.muslimst.com معرفي و رونمايي شده بود.
طبق اعلام قبلي، تمامي آثار ارائه شده به دبيرخانه داوري شده و به آثار برگزيده هدايايي به رسم ياد بود ارائه مي‌شود، علاوه بر اين در بخش ايران به نفرات برگزيده سفر به عتبات عاليات و به برگزيدگان بخش بين‌الملل سفر سياحتي زيارتي به ايران تعلق خواهد گرفت.


| شناسه مطلب: 56830




محرم



نظرات کاربران