اجازه اقامت به زنان عربستانی در هتل‌ها اجازه اقامت به زنان عربستانی در هتل‌ها اجازه اقامت به زنان عربستانی در هتل‌ها بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اجازه اقامت به زنان عربستانی در هتل‌ها اجازه اقامت به زنان عربستانی در هتل‌ها اجازه اقامت به زنان عربستانی در هتل‌ها اجازه اقامت به زنان عربستانی در هتل‌ها اجازه اقامت به زنان عربستانی در هتل‌ها

اجازه اقامت به زنان عربستانی در هتل‌ها

زنان عربستانی و گردشگران خارجی برای اولین بار در عربستان اجازه پیدا کردند که بدون حضور محارم در هتل‌ها اقامت داشته باشند.

زنان عربستاني و گردشگران خارجي براي اولين بار در عربستان اجازه پيدا كردند كه بدون حضور محارم در هتل‌ها اقامت داشته باشند.
هيأت عمومي گردشگري عربستان براي اولين بار اجازه داد كه زنان عربستاني يا گردشگران خارجي بدون حضور (مَحرم) در هتل‌ها اسكان پيدا كنند.
روزنامه «عكاظ»، در شماره روز شنبه (امروز) نوشت كه پيش از اين زناني كه به عنوان گردشگر به اين كشور سفر كرده بودند يا شهروندان عربستاني حق نداشتند بدون حضور مردان اعضاي خانواده‌ شان كه به آنها محرم باشند در هتل‌ها اقامت داشته باشند.
اين سازمان اعلام كرده همچنان قانون منع اقامت افراد زير 18 سال بدون اعضاي خانواده و والدين ممنوع است.
قوانين عربستان، چارچوب‌هاي سختي را براي زنان اين كشور در نظر گرفته است، يكي از عجيب ترين قانون‌ها در عربستان ممنوعيت رانندگي براي زنان است.
زنان عربستاني تا سال 2004 از داشتن شناسنامه جداگانه محروم بوده و هويت آنها ابتدا در شناسنامه پدر و بعد از آن شناسنامه همسر ثبت مي‌شده است.


| شناسه مطلب: 58974




بانوان عربستان



مطالب مرتبط

نظرات کاربران