بازدید اوحدی از آشپزخانه‌‌ جرش در کربلا تصاویر بازدید اوحدی از آشپزخانه‌‌ جرش در کربلا تصاویر بازدید اوحدی از آشپزخانه‌‌ جرش در کربلا تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازدید اوحدی از آشپزخانه‌‌ جرش در کربلا تصاویر بازدید اوحدی از آشپزخانه‌‌ جرش در کربلا تصاویر بازدید اوحدی از آشپزخانه‌‌ جرش در کربلا تصاویر بازدید اوحدی از آشپزخانه‌‌ جرش در کربلا تصاویر بازدید اوحدی از آشپزخانه‌‌ جرش در کربلا تصاویر

بازدید اوحدی از آشپزخانه‌‌ جرش در کربلا تصاویر

رییس سازمان حج و زیارت از آشپزخانه مرکزی جرش در کربلای معلا دیدن کرد و از نزدیک با مراحل طبخ، نگهداری و توزیع غذای زائران عتبات عالیات آشنا شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، سعيد اوحدي، رييس سازمان حج وزيارت، پنجشنبه 8 بهمن ماه از آشپزخانه مركزي جرش در كربلاي معلا كه عمليات تهيه غذا براي زائران ايراني در عتبات عاليات را انجام مي‌دهد بازديد كرد و در جريان خدماتي كه اين آشپزخانه به زائران ارائه مي‌كنند، قرار گرفت.
اوحدي در اين ديدار از انبار مواد غذايي‌، سالن آماده‌سازي‌، سالن پخت، سالن آماده‌سازي سبزيجات، سالن پخت برنج و سالن‌هاي تهيه خورشت و سوپ بازديد كرد. و همچنين با نحوه نگه‌داري مواد غذايي و نحوه توزيع آنها در ميان زائران آشنا شد.
آشپزخانه جرش با ظرفيت 5 هزار پخت در هر وعده و با قابليت افزايش تا 7 هزار در هر وعده و در زميني به مساحت 700 متر فعاليت مي كند و تمامي امكانات اعم از سردخانه زيرصفر، سردخانه بالاي صفر، انبار مواد خشك، امكانات پحت برنج‌، جوجه، كباب و ... را داراست.
رييس سازمان حج وزيارت در پايان اين بازديد از خادمان زائران عتبات عاليات در آشپزخانه‌هاي مركزي قدرداني كرد.
در حال حاضر، آشپزخانه‌هاي ايراني با طبخ غذا، وعده‌هاي غذايي گرم را به زائران ارائه مي‌كنند كه انتخاب غذا با توجه به فصول سال و بر اساس برنامه‌ريزي منظم در شهر كربلا انجام مي‌شود و كارشناسان تغذيه نيز بر روي مواد غذايي مورد مصرف نظارت دقيق و كامل را انجام مي‌دهند.




نظرات کاربران