دعوت مراجع از مردم برای شرکت در انتخابات دعوت مراجع از مردم برای شرکت در انتخابات دعوت مراجع از مردم برای شرکت در انتخابات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دعوت مراجع از مردم برای شرکت در انتخابات دعوت مراجع از مردم برای شرکت در انتخابات دعوت مراجع از مردم برای شرکت در انتخابات دعوت مراجع از مردم برای شرکت در انتخابات دعوت مراجع از مردم برای شرکت در انتخابات

دعوت مراجع از مردم برای شرکت در انتخابات

آیات عظام مکارم شیرازی،نوری همدانی،سبحانی وجوادی آملی مردم رابه حضور گسترده و پرشور درانتخابات دعوت کردند و اعلام داشتند: شرکت مردم در انتخابات میزان علاقه مندی آنها را به نظام و کشور نشان خواهد داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حضرت آيت الله مكارم شيرازي از مراجع تقليد شركت در انتخابات را شرعا و اخلاقا لازم دانست و گفت: شركت مردم در انتخابات ميزان علاقه مندي آنها را به نظام و كشور نشان خواهد داد.
اين مرجع تقليد افزود: همانگونه كه حضور گسترده مردم در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن لرزه براندام دشمن افكند ان شاء الله اين حماسه بار ديگر با حضور و شركت حماسي مردم در انتخابات 7 اسفند تكرار خواهد شد.
حضرت آيت الله نوري همداني هم در درس خارج فقه، در مسجد اعظم قم گفت: شركت در انتخابات وظيفه ديني و اسلامي همه مردم است و نماد قدرت انقلاب اسلامي است.
وي با بيان اينكه شركت در انتخابات وظيفه ديني و اسلامي همه مردم است،گفت: مشاركت در انتخابات همانند نماز و روزه واجب است چون مربوط به عظمت نظام اسلامي است.
اين مرجع تقليد افزود: مردم بايد با حضور پرشور خود در انتخابات، قدرت و صلابت انقلاب اسلامي را به دشمنان اسلام و ميهن نشان دهند.
وي با بيان اينكه قرآن كريم مومنان را به تعقل و تدبر دعوت كرده است گفت: بايد دقيق باشيم و با هماهنگي و اتحاد به افرادي راي دهيم كه معتقد به انقلاب و نظام اسلامي و پاسدار خون شهيدان باشند.
حضرت آيت الله سبحاني هم بر حضور پرشور مردم در انتخابات هفت اسفند تاكيد كرد .
اين مرجع تقليد، انتخابات هفت اسفند را سرنوشت ساز خواند و تصريح كرد:براساس آموزه هاي قرآن كساني را بايد انتخاب كرد كه از مباني فكري و عملي نيرومند ،معتقد واقعي به مباني اسلام و اخلاق و امين باشند،فريب ديگران را نخورند و بتوانند براي كشور برنامه ريزي سازنده كنند.
حضرت آيت الله سبحاني افزود: اميدوارم مردم ايران همانند اجتماع شكوهمند بيست و دو بهمن ،در انتخابات شركت و بدون توجه به هياهوها ،دقت كنند و افراد واجد اين شرايط و كساني را كه به هيچ شكل از اسلام و قانون تجاوز نميكنند، برگزينند .
حضرت آيت الله سبحاني انتخابات هفت اسفند را سرنوشت ساز توصيف و ابراز اميدواري كرد اين انتخابات همچون انتخابات گذشته پرشور و هيجان باشد.
حضرت آيت الله جوادي آملي هم در درس خارج فقه برحضورپرشور، حماسي وعقلي مردم همراه با انتخاب اصلح تاكيد كرد.
وي با اشاره به انتخابات پيش رو برحضورپرشور،حماسي و عقلي همراه با انتخاب اصلح از روي دانش، تفكروعقل عملي مردم تاكيد كرد و گفت: همه مردم بايد در انتخابات شركت كنند و افرادي را به مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي بفرستند كه از هرلحاظ پاك باشند و بتوانند پرچم اين انقلاب را به دست صاحب اصلي اش برسانند.




نظرات کاربران