رهبر انقلاب در جمع پرسور هزاران نفر از مردم نجف آباد:

انتخابات به معنای سینه سپر کردن و عرض اندام ملت ایران در مقابل دشمن است رهبر انقلاب در جمع پرسور هزاران نفر از مردم نجف آباد:

انتخابات به معنای سینه سپر کردن و عرض اندام ملت ایران در مقابل دشمن است رهبر انقلاب در جمع پرسور هزاران نفر از مردم نجف آباد:

انتخابات به معنای سینه سپر کردن و عرض اندام ملت ایران در مقابل دشمن است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رهبر انقلاب در جمع پرسور هزاران نفر از مردم نجف آباد:

انتخابات به معنای سینه سپر کردن و عرض اندام ملت ایران در مقابل دشمن است رهبر انقلاب در جمع پرسور هزاران نفر از مردم نجف آباد:

انتخابات به معنای سینه سپر کردن و عرض اندام ملت ایران در مقابل دشمن است رهبر انقلاب در جمع پرسور هزاران نفر از مردم نجف آباد:

انتخابات به معنای سینه سپر کردن و عرض اندام ملت ایران در مقابل دشمن است رهبر انقلاب در جمع پرسور هزاران نفر از مردم نجف آباد:

انتخابات به معنای سینه سپر کردن و عرض اندام ملت ایران در مقابل دشمن است رهبر انقلاب در جمع پرسور هزاران نفر از مردم نجف آباد:

انتخابات به معنای سینه سپر کردن و عرض اندام ملت ایران در مقابل دشمن است
رهبر انقلاب در جمع پرسور هزاران نفر از مردم نجف آباد:

انتخابات به معنای سینه سپر کردن و عرض اندام ملت ایران در مقابل دشمن است

حضرت آیت الله خامنه ای، ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، به دو انتخابات بسیار مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در روز جمعه، اشاره کردند و گفتند: اهمیت اصل انتخابات در کشور، فقط بواسطه رأی دادن نیست بلکه انتخابات به معنای سینه سپر کردن و عرض اندام ملت ایران در مقابل دشمن، بعد از انواع فشارها و تحریم های ظالمانه و تبلیغات خباثت آمیز است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز (چهارشنبه) در ديدار پرشور هزاران نفر از مردم نجف آباد، در سخنان مهمي، ضمن تبيين دقيق دو واژه «ميانه رو و تندور» و دعوت همه مردم بويژه مسئولان و سياسيون به هوشياري در قبال ترفند دشمن براي ايجاد دو قطبي هاي دروغين و القايي در فضاي انتخاباتي، انتخابات را «عرصه قد برافراشتن ملي» و تجلي وفاداري و ايستادگي ملي و حمايت از عزت و استقلال كشور دانستند و تأكيد كردند: همه كساني كه به عزت ايران اسلامي علاقه‌مندند بايد در انتخابات روز جمعه شركت كنند و دنيا در روز هفتم اسفند خواهد ديد كه مردم ايران، چگونه مشتاقانه در پاي صندوق هاي رأي حاضر خواهند شد.
حضرت آيت الله خامنه اي، ضمن گراميداشت ايام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها، به دو انتخابات بسيار مهم مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان در روز جمعه، اشاره كردند و گفتند: اهميت اصل انتخابات در كشور، فقط بواسطه رأي دادن نيست بلكه انتخابات به معناي سينه سپر كردن و عرض اندام ملت ايران در مقابل دشمن، بعد از انواع فشارها و تحريم هاي ظالمانه و تبليغات خباثت آميز است.
ايشان حضور گسترده مردم در انتخابات را موجب هيبت و عظمت مجدد انقلاب اسلامي در جهان خواندند و افزودند: انتخابات علاوه بر نشان دادن «قدرت و عزم و ايستادگي ملي»، وفاداري، شجاعت و دليري يك ملت بزرگ را در كارزار مقابله با اهداف غرض آلود، نشان خواهد داد.
رهبر انقلاب بعد از تبيين اهميت حضور آحاد واجدان شرايط رأي دادن در انتخابات، به ترفندهاي دشمن در ۳۷ سال گذشته، در مقاطع مختلف انتخاباتي اشاره كردند و گفتند: «انكار و دروغ خواندن انتخابات در ايران»، «تلاش براي حضور كم رنگ و كم تعداد مردم در انتخابات»، و «القاي بي فايده بودن حضور در انتخابات به دليل مشخص بودن نتيجه آن از قبل»، از جمله تبليغات بدخواهان براي سست كردن حضور مردم در انتخابات، در طول سالهاي گذشته بود و حتي در برخي دورانها، مقامات امريكايي صراحتاً موضع گيري كردند.
حضرت آيت الله خامنه اي با تأكيد بر اينكه امريكايي ها اكنون بر اساس تجربه، دريافته اند كه موضع گيري صريح، نتيجه عكس خواهد داشت، افزودند: بر همين اساس امريكاييها در اين انتخابات سكوت كرده اند اما عوامل و ريزه‌خواران آنها به روش هاي مختلف مشغول اجراي ترفندي جديد هستند.
ايشان در تشريح اين ترفند جديد گفتند: بدخواهان ملت ايران براي اين انتخابات، به ايجاد «دو قطبي‌هاي دروغين» روي آورده اند تا القاي وجود دو دستگي در مردم، بكنند.
رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به اينكه طبيعت انتخابات، همچون هر مسابقه اي، شور و نشاط و برتري و عدم برتري است، خاطرنشان كردند: اين برتري يا عدم برتري در انتخابات به معناي دو قطبي شدن ملت و ايجاد دو دستگي در جامعه و دشمني و عناد مردم با يكديگر نيست و القاي وجود اين دو قطبي در ايران، دروغ است.
حضرت آيت الله خامنه اي، دو قطبي واقعي در ايران را دو قطبي ميان «وفاداران به انقلاب اسلامي و اصول امام (ره)»، و «جبهه استكبار و همفكران آن» خواندند و افزودند: البته در اين دو قطبي، قاطبه ملت ايران، «انقلابي و علاقه مند به انقلاب و وفادار به امام(ره) و تفكر و اصول ايشان» هستند.
ايشان گفتند: منشأ اصلي دو قطبي سازي هاي دروغين، در خارج از كشور است اما متأسفانه برخي اوقات در داخل نيز تكرار مي شود.
رهبر انقلاب اسلامي، دو قطبيِ «مجلس دولتي» و «مجلس ضد دولتي» را يكي از دو قطبي هاي دروغين در فضاي انتخاباتي برشمردند و افزودند: طراحان اين دو قطبي تلاش دارند تا اينگونه القا كنند كه بخشي از مردم ايران طرفدار مجلس دولتي هستند و بخش ديگر، مخالف مجلس دولتي، در حالي كه ملت ايران نه مجلس دولتي مي خواهد و نه مجلس ضد دولتي.
حضرت آيت الله خامنه اي تأكيد كردند: ملت ايران مجلسي مي خواهد كه «متدين»، «متعهد»، «شجاع»، «فريب نخور»، «مقاوم در مقابل زياده خواهي ها و طمع ورزي هاي استكبار»، «مدافع عزت و استقلال ملي»، «علاقمند واقعي به پيشرفت كشور»، «معتقد به حركت علمي استعدادهاي جوان»، «معتقد به اقتصاد درون زا»، «آشنا با درد مردم» و «مصمم به حل مشكلات مردم» باشد و مرعوب امريكا نشود و به وظايف قانوني خود عمل كند.
ايشان افزودند: آحاد ملت ايران به دنبال چنين مجلسي هستند و نه مجلس طرفدار فلان شخص يا فلان شخص ديگر.
رهبر انقلاب اسلامي سپس به طراحي هاي امريكا براي بعد از برجام اشاره و خاطرنشان كردند: امريكاييها بعد از برجام، طرحي براي ايران و طرحي هم براي منطقه داشتند كه همچنان پيگير آنها هستند زيرا به خوبي مي دانند كه كدام كشور در مقابل اهداف پليد آنها در منطقه، محكم ايستاده است.
حضرت آيت الله خامنه اي، استفاده از نفوذي ها را راهكار امريكاييها براي طراحي خود در ايران دانستند و گفتند: از هنگامي كه موضوع نفوذ و لزوم هوشياري در قبال نفوذي ها مطرح شد، عده اي در داخل بر آشفته شده اند كه چرا دائماً حرف از نفوذ زده مي شود اما اين برآشفتگي بيجا و بي مورد است.
ايشان تأكيد كردند: موضوع نفوذ و نفوذي واقعي است اما گاهي اوقات فرد نفوذي خودش هم متوجه نيست كه در چه مسيري قرار گرفته است.
رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به سخنان امامِ هوشيار و مجرّب مبني بر اينكه گاهي اوقات سخن دشمن با چند واسطه از زبان افراد موجه شنيده مي شود، افزودند: اين فردِ موجه، نه پولي گرفته و نه تعهدي داده است اما بدون آنكه بداند، سخن دشمن را تكرار مي كند و در واقع به نوعي زمينه ساز نفوذ شده است.
حضرت آيت الله خامنه اي به نمونه هايي از نفوذي هايي كه احياناً خودشان هم متوجه نبوده‌اند، اشاره كردند و گفتند: در سالهاي گذشته در صحن علني مجلس، يكي از نمايندگان، با تكرار حرف دشمن، نظام اسلامي را متهم به دروغگويي كرد.
رهبر انقلاب در اشاره به نمونه‌اي ديگر افزودند: در دوراني كه هيأت مذاكره كننده هسته اي كشورمان، مشغول مذاكره سخت و در واقع مبارزه با طرف مقابل بود و رئيس جمهور محترم فعلي نيز، رئيس هيأت مذاكره كننده بود، عده‌اي طرحي سه فوريتي را به مجلس آوردند كه تأييد حرف طرف مقابل ما در مذاكرات بود و رئيس جمهور محترم فعلي در آن زمان از اين طرح گلايه كرد و گفت اين طرح به نفع دشمن است.
رهبر انقلاب اسلامي، همه مردم به‌ويژه مسئولان و سياسيون را به هوشياري آگاهانه در مقابل نفوذ دشمن فراخواندند و خاطرنشان كردند: لازمه مراقبت اين است كه اگر دشمن با هدف ايجاد دودستگي در مردم، از فلان گروه يا فرد تعريف مي‌كند، بي‌درنگ ابراز بيزاري و در مقابل او موضع‌گيري شود.
حضرت آيت الله خامنه اي با يادآوري سخنان امام(ره) مبني بر اينكه «اگر دشمن از شما تعريف كرد، در رفتار و كارهاي خود ترديد كنيد»، افزودند: اين سخن، «دستورالعمل انقلاب» است، بنابراين بايد در مقابل تعريف بيگانه، سريع موضع‌گيري كرد و دچار غفلت نشد.
ايشان تأكيد كردند: لازمه اداره كشوري با اين وسعت و پيش بردن امور مردمي به اين بزرگي و رشادت، «هوشياري، چشم باز و عزم راسخ» در مقابل دشمن است.
رهبر انقلاب، مسئولان و سياسيون را همچنين به پرهيز از تكرار ادبيات سياسي دشمن، بويژه استفاده از تعبير «تندرو» و «ميانه رو» توصيه كردند و افزودند: از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي، بدخواهان اين تعبير را بكار بردند و منظور آنها از تندرو كساني است كه نسبت به انقلاب اسلامي و تفكر و اصول امام پايبندتر و مصمم تر هستند و مقصود آنها از ميانه رو كساني هستند كه در مقابل بيگانگان، تسليم و سازش پذيرتر هستند.
حضرت آيت الله خامنه اي گفتند: كساني كه در داخل اين تعابير را بكار مي برند بايد معارف اسلامي را به دقت مطالعه كنند زيرا در اسلام، چنين تقسيم بندي وجود ندارد و ميانه و وسط، به معناي «راه مستقيم» است، بنابراين در مقابل راه ميانه، تندروي قرار ندارد بلكه منحرفين از صراط مستقيم قرار دارند.
ايشان افزودند: در مسير مستقيم ممكن است عده اي تندتر بروند و عده اي هم كندتر، كه اين اشكالي ندارد.
رهبر انقلاب اسلامي خاطرنشان كردند: در ادبيات سياسي بيگانه، به داعش نيز تندرو مي گويند در حاليكه داعش منحرف از اسلام، قرآن و صراط مستقيم است.
حضرت آيت الله خامنه اي در جمع بندي اين بخش از سخنان خود گفتند: كساني كه در بيرون مرزها تعبير تندرو را بكار مي برند، مقصودشان جريان وفادار به انقلاب و حزب اللهي‌ها است، بنابراين در داخل بايد مراقبت شود كه با تكرار اين تعابير، هدف دشمن تأمين نشود.
ايشان با اشاره به اعتراف امريكاييها مبني بر اينكه در ايران هيچ ميانه رويي وجود ندارد تأكيد كردند: قاطبه ملت ايران طرفدار انقلاب هستند و بر انقلاب پافشاري مي كنند، البته ممكن است برخي اوقات اشتباه و لغزش هم باشد اما هيچيك از ملت ايران طرفدار وابستگي به آنها نيست.
رهبر انقلاب اسلامي به اهميت چگونگي «انتخاب» نيز اشاره كردند و خطاب به مردم گفتند: نتيجه هرگونه انتخاب شما در اين انتخابات اعم از انتخاب خوب و يا بد به خودِ شما باز خواهد گشت، بنابراين سعي شود كه انتخاب درستي انجام گيرد.
حضرت آيت الله خامنه اي، رضايت يا نارضايتي خداوند متعال را يكي ديگر از نتايج چگونگي انتخاب برشمردند و افزودند: تلاش شود تا انتخاب با دقت و بصيرت و با شناخت درست، انجام شود.
ايشان تأكيد كردند: براي انتخاب نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و خبرگان حتماً از تدين، تعهد، وفاداري به انقلاب، ايستادگي در راه انقلاب، مرعوب نشدن در مقابل دشمن و عزم و شجاعت داوطلبان مطمئن شويد و سپس رأي دهيد.
رهبر انقلاب اسلامي خاطرنشان كردند: اگر برخي افراد را هم نمي شناسيد نگوييد كه رأي نمي دهم بلكه بايد با افرادي كه نسبت به دين، تعهد و بصيرت آنها اطمينان داريد، مشورت كنيد.
حضرت آيت الله خامنه اي با تأكيد بر اينكه در اين مسير، راه، هدف و وظيفه و تكليف روشن است، افزودند: اگر اين كار بزرگ درست انجام شود، قطعاً در آن صورت، خداوند ياري خواهد كرد و نتيجه انتخابات هرچه كه باشد، به نفع كشور خواهد بود.
ايشان گفتند: اعتقاد راسخ دارم كه با وجود همه تلاشهاي بدخواهان، خداوند پيروزي نهايي را براي ملت ايران مقدر فرموده است و به فضل الهي دشمن نخواهد توانست به اين انقلاب و نظام اسلامي ضربه اي وارد كند.
رهبر انقلاب اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود با تجليل از ايمان، صداقت و وفاداري و ايستادگي مردم نجف آباد در مسير انقلاب اسلامي گفتند: مردم نجف آباد، در دوران نهضت اسلامي شور و شعور و فهم بالاي خود را در حمايت از مبارزه نشان دادند و بعد از پيروزي انقلاب اسلامي نيز در مقاطع مختلف بويژه دوران دفاع مقدس بار ديگر رشادت، غيوري، ايستادگي و كارآمدي خود را به نمايش گذاشتند.
پيش از بيانات رهبر انقلاب اسلامي،حجت الاسلام و المسلمين حسناتي امام جمعه نجف آباد با اشاره به رشادت ها و حماسه هاي مردم شهيدپرور اين شهر در دوران پيروزي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس و تقديم بيش از ۲۵۰۰ شهيد، گفت: مردم باوفاي نجف آباد بر عهد و پيماني كه با اسلام و قرآن و با امام(ره) و رهبر فرزانه انقلاب بسته اند، تأكيد دارند و تا آخرين قطره خون بر اين عهد خواهند ماند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران