تقدیر نماینده سازمان ملل متحد از تولیت حرم علوی تقدیر نماینده سازمان ملل متحد از تولیت حرم علوی تقدیر نماینده سازمان ملل متحد از تولیت حرم علوی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تقدیر نماینده سازمان ملل متحد از تولیت حرم علوی تقدیر نماینده سازمان ملل متحد از تولیت حرم علوی تقدیر نماینده سازمان ملل متحد از تولیت حرم علوی تقدیر نماینده سازمان ملل متحد از تولیت حرم علوی تقدیر نماینده سازمان ملل متحد از تولیت حرم علوی

تقدیر نماینده سازمان ملل متحد از تولیت حرم علوی

نماینده سازمان UNDP (برنامه پیشرفت وتوسعه ملل متحد) در عراق در دیدار با تولیت آستان علوی از همکاری مستمر آستان با سازمانهای جهانی در زمینه امداد رسانی به آوارگان و خانواده های جنگ زده قدردانی کرد.

به گزارش واحد اطلاع رساني آستان علوي دكتر آدم عبدالمولي نماينده سازمان (برنامه پيشرفت و توسعه ملل متحد) در عراق با حضور در نجف اشرف به زيارت بارگاه مطهر علوي مشرف شد و با حاج خالد شنون جانشين توليت آستان علوي ديدار و گفتگو كرد.
جانشين توليت آستان علوي در اين ديدار ضمن خوش آمد گويي به نمايندگان سازمان ملل, روند خدمت رساني ستاد امداد رساني آستان به پناهندگان و هماهنگي هاي به عمل آمده با اداره هاي خدماتي و امنيتي و سرشماري اين افراد را شرح داد.
نماينده سازمان UNDP نيز طى مصاحبه اى ضمن تشكر و قدردانى از خدمات قابل توجه آستان و رسيدگي مستمر به پناهندگان اظهار داشت: جهت ديدار با مسئولين آستان علوي وبازديد از ستاد امدادرساني به پناهندگاه وابسته به اين آستان و جهت ايجاد روابط دوسويه و همكاري متقابل با آستان علوي و استانداري نجف در زمينه خدمت رساني و پشتيباني از خانواده هاي جنگ زده امروز به نجف آمديم و با مسئولين ذي ربط ديدار كرديم.
دكتر آدم مولي افزود: خدمات ارائه شده به زائران حرم و پناهندگان كه شاهد آن بودم بسيار عالي و قابل توجه بود. كما اينكه همكارى آستان علوي با سازمانهاي بين المللي در زمينه امداد رساني به آوارگان شايسته تقدير است.
گفتني است كه از بدو آغاز بحران استان موصل و اشغال شهراي شمالي عراق توسط تروريستهاي داعش هزاران تن از شيعيان اين مناطق به استانهاي جنوبي عراق و به ويژه استان نجف اشرف پناه آوردند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران