برگزاری جلسه  متمرکز زائران عتبات در اردبیل برگزاری جلسه  متمرکز زائران عتبات در اردبیل برگزاری جلسه  متمرکز زائران عتبات در اردبیل بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری جلسه  متمرکز زائران عتبات در اردبیل برگزاری جلسه  متمرکز زائران عتبات در اردبیل برگزاری جلسه  متمرکز زائران عتبات در اردبیل برگزاری جلسه  متمرکز زائران عتبات در اردبیل برگزاری جلسه  متمرکز زائران عتبات در اردبیل

برگزاری جلسه متمرکز زائران عتبات در اردبیل

جلسه متمرکز زائران اردبیلی برای اعزام به عتبات عالیات در مسجد ججین اردبیل برگزار شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، جلسه متمركز زائران اردبيلي براي اعزام به عتبات عاليات در مسجد ججين اردبيل برگزار شد.
در ابتداي اين همايش آقاي چمن آرايي، مدير حج و زيارت استان با تشريح عمليات اجرايي كاروانهاي عتبات عاليات در ايام عيد، ضمن تذكر به زائران در باره شلوغي و ازدحام جمعيت در ايام عيد در خصوص رعايت مسائل بهداشتي ، ارائه خدمات در درمانگاههاي مستقر در اماكن زيارتي ، مقررات كشور عراق ، بيمه تكميلي و شرح وظايف زائران و مديران راهنماي كاروانها مطالبي را ارائه كرد.
در ادامه اين همايش حجه الاسلام والمسلمين بيدار، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در اردبيل ضمن تسليت ايام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام ا... عليها ، مطالبي در خصوص فضائل آن بزرگ بانوي عالم اسلام بيان داشت.
وي سپس با اشاره به ثواب و پاداش زيارت حضرت اباعبدالله الحسين(ع) و اينكه ايام رفت و برگشت زائران آن حضرت از عمرشان به شمار نمي آيد، افزود: اين زيارت عمر انسان را زياد، به مال و جان او بركت و به اخلاص و ادب او مي‌افزايد و زائر را در زمره بهشتيان و مقربان درگاه الهي قرار مي‌دهد.
حجت الاسلام بيدار در پايان سخنان خود به احكام و آداب سفر زيارتي اشاره و زائران را به استفاده هر چه بيشتر از اين فرصت معنوي فراخواند.
در ادامه اين همايش، مسئول حراست حج و زيارت استان، توصيه ها و مسائل امنيتي و مراقبتي را براي زائران ياد آوري و هوشياري زائران را در اماكن زيارتي و در اماكن پرازدحام خواستار شد.
در پايان يكي از مداحان كاروان به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مداحي كرد .




نظرات کاربران