به مدت سه روزبرگزار می شود؛

چهارمین دوره مسابقات "کوثر ولایت" در جامعه الزهرا(س)

معاونت تربیتی - فرهنگی جامعه الزهرا(س) از برگزاری چهارمین دوره مسابقات فرهنگی– تربیتی با عنوان " کوثر ولایت" ویژه خواهران طلبه به صورت حضوری و غیر حضوری در این مرکز خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، معصومه ظهيري، هدف از برگزاري اين مسابقه را آشنايي هرچه بيشتر با سيره عملي حضرت زهرا(س) و تطبيق آن با زندگي امروزي بيان كرد.
وي ادامه داد: كتابي كه براي اين مسابقه در نظر گرفته شده " سبك زندگي فاطمه زهرا(س)" است.
ظهيري افزود: اين كتاب به قلم "مجتبي صبوري" در دو فصل كلي تدوين شده است كه در فصل اول به بررسي سبك زندگي حضرت فاطمه زهرا(س) و در فصل دوم به پاسخگويي سؤالات و شبهاتي كه در شبكه هاي ماهواره اي پيرامون شخصيت اين بانوي بزرگوار مطرح است، پرداخته شده است.
معاون تربيتي – فرهنگي جامعه الزهرا(س) با اشاره به برخي از سوالات گفت: « آيا مي دانيد امروزه فدك در دست كيست؟» ، « آيا مي دانيد چرا نام فاطمه زهرا (س) در قرآن نيامده است؟» و « منظور از حجت بودن فاطمه زهرا (س) چيست؟» را از مسائل مهم و جذاب اين كتاب معرفي كرد.
ظهيري خاطر نشان كرد: خواهران طلبه در بخش هاي حضوري و غيرحضوري مي توانند جهت دريافت كتاب با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۴۶۶-۰۲۵ تماس بگيرند و يا جهت دريافت فايل PDF به سايت جامعه الزهرا(س) مراجعه كنند.
وي با بيان اين نكته كه به نفرات برگزيده اين مسابقه جوايز ارزنده اي اهداء خواهد شد، افزود: سؤالات مسابقه جهت شركت طلاب حضوري و غير حضوري از طريق سامانه دانش پژوهان، قسمت آزمون به صورت آنلاين در تاريخ ۱۸ الي۲۰ فروردين ماه ۹۵ به صورت شبانه روزي از طريق نشاني اينترنتي http://www.jz.ac.ir/Dorsapax/userfiles/file/farhangi/manabe1-1.pdf قابل دسترسي مي باشد و شركت در آزمون ، به منزله ثبت نام است.


| شناسه مطلب: 60372




مسابقه حضرت زهرا



نظرات کاربران