بانوی برزیلی در حرم مطهر رضوی مسلمان شد بانوی برزیلی در حرم مطهر رضوی مسلمان شد بانوی برزیلی در حرم مطهر رضوی مسلمان شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بانوی برزیلی در حرم مطهر رضوی مسلمان شد بانوی برزیلی در حرم مطهر رضوی مسلمان شد بانوی برزیلی در حرم مطهر رضوی مسلمان شد بانوی برزیلی در حرم مطهر رضوی مسلمان شد بانوی برزیلی در حرم مطهر رضوی مسلمان شد

بانوی برزیلی در حرم مطهر رضوی مسلمان شد

یک بانوی برزیلی با ادای شهادتین در حرم مطهر رضوی به دین اسلام گروید و مسلمان شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، «فابيانا ديسوسا» با حضور در دفتر مديريت زائران غيرايراني آستان قدس رضوي تمايل خود را براي تشرف به دين مبين اسلام اعلام كرد و پس از آن با اداي شهادتين به دين مبين اسلام مشرف شد.
اين بانوي برزيلي، پيش از به جا آوردن شهادتين، با اصول دين، يعني توحيد، عدل، نبوت، امامت، معاد و فروع دين كه همان نماز، روزه، خمس، زكات، حج، جهاد، امر به معروف، نهي از منكر، تولي و تبري است، آشنا شد و در اين خصوص توضيحاتي را شنيد.
«فابيانا ديسوسا» همچنين طي مراسمي به عقد «حسين علي عبدالواحد» از كشور عراق درآمد.
عبدالواحد با بيان اينكه اسلام بهترين ديني است كه خداوند براي بشريت فرستاده و پيروي مستمر از دستورات اسلام، راه سعادت و نجات انسان را نشان مي دهد، خاطرنشان كرد: اگر قوانين و دستورات اسلام آن طور كه هست در تمام نقاط زمين به صورت كامل و صحيح پياده شود، صلح و امنيت همه انسان‌ها را فرا مي گيرد و تمام انسان‌ها به سعادت واقعي خود نائل مي شوند.
وي درباره عوامل گرايش همسرش به دين مبين اسلام، گفت: در ابتداي آشنايي با همسرم، دريافتم كه با مشاهده تبليغات منفي عليه اسلام و مسلمانان، تصور نادرست و اشتباهي از مسلمانان و دين اسلام دارد، از اين رو وظيفه خود دانستم به عنوان يك فرد مسلمان و شيعه، اسلام واقعي را به او بشناسانم و سعي كردم انگيزه او را در تشرف به دين اسلام، بيشتر تقويت كنم.
عبدالواحد افزود: از او درخواست كردم به كشور عراق سفر كند تا او را بيشتر با واقعيات دين اسلام آشنا كنم، اما او نپذيرفت. تصميم گرفتيم به كشور ايران سفر كنيم. در ابتدا به تهران رفتيم، اما فابيانا هنوز در پذيرش اسلام ترديد داشت.
وي افزود: به محض ورودمان به شهر مقدس مشهد و حضور در حرم مطهر رضوي، تصميم فابيانا جدي تر شد و با اطمينان بيشتري دين مبين اسلام را پذيرفت و به اين دين آسماني مشرف شد.
مدير اداره زائران غير ايراني آستان قدس رضوي نيز در اين مراسم بيان كرد: ورود اين بانوي تازه مسلمان را به دين مبين اسلام تبريك مي گوييم. اين اتفاق كه در كنار مضجع نوراني علي بن موسي الرضا(ع) رخ داده، بسيار ميمون و مبارك است.
سيدجواد هاشمي نژاد با اشاره به اينكه، اين اداره به منظور خدمات رساني و پاسخگويي به سوالات شرعي و شبهات ديني تشكيل شده است، اظهار كرد: اداره زائران غير ايراني آستان قدس رضوي، در طول ايام سال، براي زائراني كه به حرم مطهر رضوي مشرف شده اند و ارتباطي مستمر با اين اداره برقرار كرده اند، محصولات فرهنگي ارسال مي كند.
شايان ذكر است: در پايان اين مراسم يك جلد قرآن كريم، كتاب هايي درباره اسلام و هداياي فرهنگي به اين بانوي تازه مسلمان اهداء شد.


| شناسه مطلب: 61036




حرم رضوي



نظرات کاربران