نیروهای واکنش سریع در مسجِدالنبی چه می کنند؟ نیروهای واکنش سریع در مسجِدالنبی چه می کنند؟ نیروهای واکنش سریع در مسجِدالنبی چه می کنند؟ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نیروهای واکنش سریع در مسجِدالنبی چه می کنند؟ نیروهای واکنش سریع در مسجِدالنبی چه می کنند؟ نیروهای واکنش سریع در مسجِدالنبی چه می کنند؟ نیروهای واکنش سریع در مسجِدالنبی چه می کنند؟ نیروهای واکنش سریع در مسجِدالنبی چه می کنند؟

نیروهای واکنش سریع در مسجِدالنبی چه می کنند؟

روزنامه توریسم نوشت:عربستان طی ایام ماه مبارک رمضان نیروهای واکنش سریع را برای حفظ امنیت مسجد النبی و اطراف آن در نظر گرفته است.

محمد بن زايد بن منقره البلوي، مدير اداره عمليات در اداره كل دفاع مدني در شهر مدينه منوره در بيانيه‌اي اعلام كرد: ما نيروي واكنش سريعي را در مسجد النبي و محوطه خارجي آن اختصاص داديم كه داراي تجهيزات و ابزارهاي كامل براي نجات و كمك پزشكي در وضعيت فوق‌العاده هستند.
دفاع مدني همچنين تيم‌هاي ميداني را در مراكزي مستقر كرده تا مستقيما هرگونه حوادثي را ابلاغ كنند. وي گفت: اداره دفاع مدني همچنين تيم‌هايي را براي رصد مواد شيميايي و آلودگي‌هاي هوايي ناشي از اگزوز خودروها و تيم‌هايي را براي نظارت بر مناطق پر ازدحام تشكيل داده است. علاوه بر اين تيم‌هايي براي ارائه خدمات نجات و كمك‌رساني و مشاركت در فعاليت‌هاي انساني براي كمك به زوار در ماه رمضان تشكيل شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران