۴۹ نفر از حجاج در عربستان کشته و زخمی شدند ۴۹ نفر از حجاج در عربستان کشته و زخمی شدند ۴۹ نفر از حجاج در عربستان کشته و زخمی شدند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
۴۹ نفر از حجاج در عربستان کشته و زخمی شدند ۴۹ نفر از حجاج در عربستان کشته و زخمی شدند ۴۹ نفر از حجاج در عربستان کشته و زخمی شدند ۴۹ نفر از حجاج در عربستان کشته و زخمی شدند ۴۹ نفر از حجاج در عربستان کشته و زخمی شدند

۴۹ نفر از حجاج در عربستان کشته و زخمی شدند

رسانه های سعودی از کشته و زخمی شدن ۴۹ نفر از حجاج در عربستان سعودی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از المدينه، در تازه ترين حادثه، يك دستگاه اتوبوس حامل حجاج در مسير رياض - طائف واژگون شد كه بر اثر آن دستكم ۱۳ زائر كشته و ۳۶ نفر نيز زخمي شدند.
اين زائران در حال بازگشت از انجام مناسك عمره بودند. ۱۰ نفر از حجاج حين وقوع حادثه در دم جان باختند و ۳ نفر نيز بر اثر شدت جراحات وارده در بيمارستان فوت كردند.
چند روز گذشته نيز در حادثه مشابهي، ازدحام جمعيت در منطقه الحرم در مكه مكرمه در نزديكي هتل «دار التوحيد» باعث زخمي شدن دستكم ۱۸ نفر شد.
گفتني است در جريان مراسم حج تمتع سال گذشته و در منا به دليل ازدحام جمعيت و بي كفايتي مسئولان سعودي در برگزاري مراسم و مديريت حج تعداد زيادي از حجاج به شهادت رسيدند. مقامات عربستان به خاطر وقوع اين حادثه از جهان اسلام عذرخواهي نكردند.


| شناسه مطلب: 62140




عمره مفرده تصادف



نظرات کاربران