وداع دانشجویی در بین الحرمین بهشتی+عکس وداع دانشجویی در بین الحرمین بهشتی+عکس وداع دانشجویی در بین الحرمین بهشتی+عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
وداع دانشجویی در بین الحرمین بهشتی+عکس وداع دانشجویی در بین الحرمین بهشتی+عکس وداع دانشجویی در بین الحرمین بهشتی+عکس وداع دانشجویی در بین الحرمین بهشتی+عکس وداع دانشجویی در بین الحرمین بهشتی+عکس

وداع دانشجویی در بین الحرمین بهشتی+عکس

دانشجویان آخرین ساعات حضور خود در کربلا را در بین الحرمین می گذرانند و با وزش نسیم بهشتی این مکان مقدس بر جانشان رهسپار شهرهایشان می شوند.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، از مردادماه امسال كاروان هاي دانشجويي به صورت منظم وارد كربلا مي شوند؛ يكي از برنامه هاي آنها وداع با امام حسين(عليه السلام) و حضرت عباس(عليه السلام) در كربلاي معلا است.
وداع در بين الحرمين صورت مي گيرد و دانشجويان در اين فضاي روحاني و معنوي به راز و نياز با خدا مي پردازند؛ حضور در بين الحرمين آنهم در سكوت شب چه توفيق بزرگي است حتي اگر براي وداع باشد.
در بين الحرمين بوي بهشت مي وزد و جان دانشجويان را بهشتي مي كند، تا لحظه اي ديگر دانشجويان با وداع و سلام آخر از بين الحرمين با چشماني اشك بار خارج مي شوند و بوي بين الحرمين بهشتي در جسم و جانشان مي وزد و اين نسيم بهشتي چه سعادتي براي زائران حسين(عليه السلام) است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران