ساخت هتل های جدید در کربلای معلا+ عکس ساخت هتل های جدید در کربلای معلا+ عکس ساخت هتل های جدید در کربلای معلا+ عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ساخت هتل های جدید در کربلای معلا+ عکس ساخت هتل های جدید در کربلای معلا+ عکس ساخت هتل های جدید در کربلای معلا+ عکس ساخت هتل های جدید در کربلای معلا+ عکس ساخت هتل های جدید در کربلای معلا+ عکس

ساخت هتل های جدید در کربلای معلا+ عکس

در بخش های مختلف کربلا هتل های بزرگی در دست احداث است، در نزدیکی حرم امام حسین(ع) نیزهتل های بزرگی ساخته می شود که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، كربلاي معلا در سال هاي آينده ميزبان جمعيت بيشتري از زائران و عاشقان حسيني خواهد بود و يكي از شرايط رسيدن به اين هدف، فراهم كردن امكانات و زيرساخت هاي مناسب است.
كربلا اكنون هتل هاي فراواني دارد، اما برخي از اين هتل ها بايد بازسازي و تعمير شود و درعين حال به ساخت هتل هاي بيشتر و بزرگتر نياز است.
هم اكنون در بخش هاي مختلف كربلا هتل هاي بزرگي در دست ساخت است،در نزديكي حرم امام حسين(عليه السلام) نيز هتل هاي بزرگي ساخته مي شود كه در آينده نزديك به بهره برداري خواهد رسيد و زائران اين هتل ها مي توانند در كمترين زمان خود را به حرم برسانند.


| شناسه مطلب: 62874




كربلا هتل ساخت



نظرات کاربران