افزایش دو برابری اعزام زائران به عتبات برای عرفه افزایش دو برابری اعزام زائران به عتبات برای عرفه افزایش دو برابری اعزام زائران به عتبات برای عرفه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
افزایش دو برابری اعزام زائران به عتبات برای عرفه افزایش دو برابری اعزام زائران به عتبات برای عرفه افزایش دو برابری اعزام زائران به عتبات برای عرفه افزایش دو برابری اعزام زائران به عتبات برای عرفه افزایش دو برابری اعزام زائران به عتبات برای عرفه

افزایش دو برابری اعزام زائران به عتبات برای عرفه

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به ثبت‌نام قطعی متقاضیان سفر عتبات عالیات در ایام عرفه گفت:‌ برای این دوره از سفرها افزایش صد‌در‌صدی را در نظر گرفته‌ایم.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج،حميد محمدي درباره نام‌نويسي قطعي از متقاضيان سفر به عتبات در ايام عرفه گفت:‌ ثبت‌نام قطعي متقاضيان سفر در ايام عرفه آغاز شده و امسال افزايش صد در صدي اعزام را مدنظر خواهيم داشت.
وي ادامه داد: اين دوره از اعزامها كه ثبت‌نام قطعي آن در حال انجام است مربوط به بازه زماني 15 شهريور تا 15 آبان ماه است و هزينه ها نيز تغيير محسوسي نسبت به گذشته نخواهد داشت.
معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زيارت درباره نام‌نويسي از متقاضيان سفر به عتبات در مراسم اربعين حسيني گفت: ثبت‌نام از متقاضيان از شنبه گذشته در سامانه سماح آغاز شده و تاكنون بيش از 50 هزار نفر تقاضاي خود براي اين سفر را ثبت كرده‌اند.
محمدي درباره هزينه‌هاي رواديد و بيمه زائران نيز اظهار داشت: نرخ ويزا در روزهاي آينده نهايي خواهد شد اما طبق برنامه‌ريزيها تصور مي‌كنيم نرخ ويزا همانند سال گذشته باشد و مبلغي بعنوان هزينه بيمه اضافه شود.
وي عنوان كرد: هزينه پوشش كامل بيمه‌اي براي متقاضيان زيارت عتبات در مراسم اربعين حسيني كه در سامانه سماح ثبت‌نام كنند با مبلغ 14 هزار تومان انجام مي‌گيرد و تمامي زائران بايد با نام‌نويسي در سماح از خدمات بيمه‌اي نيز بهره‌مند شوند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران