ده کتاب عاشورایی در یک کتاب ده کتاب عاشورایی در یک کتاب ده کتاب عاشورایی در یک کتاب بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ده کتاب عاشورایی در یک کتاب ده کتاب عاشورایی در یک کتاب ده کتاب عاشورایی در یک کتاب ده کتاب عاشورایی در یک کتاب ده کتاب عاشورایی در یک کتاب

ده کتاب عاشورایی در یک کتاب

کتاب «بی‌واسطه با حسین» نوشته «احسان بابایی» با جمع آوری و گلچین ده اثر از ارزشمندترین کتاب ها و سخنرانی ها پیرامون واقعه فرهنگ ساز عاشورا به همراه شرحی مختصر بر آنها مخاطب خود را با اهداف عاشوراء و وظایفش در زمان حال آشنا می کند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، فصل اول كتاب گزارشي است از كتاب ارزشمند «حماسه حسيني» اثر استاد شهيد مرتضي مطهري (ره) و فصل دوم آن از كتاب «حسين وارث آدم» اثر دكتر علي شريعتي (ره) همچنين فصل سوم شامل كتاب «پس از پنجاه سال» نوشته دكتر سيد‌جعفر شهيدي (ره) است.
فصل چهارم نگاه عبرت جويانه به حادثه عاشورا توسط آيت‌الله خامنه‌اي(حفظه الله) و فصل پنجم كتاب حاوي دو اثر آيت‌الله جوادي آملي(حفظه الله)؛ كتاب‌هاي «حماسه و عرفان» و «شكوفايي عقل در پرتو نهضت عاشورا» است.
فصل ششم خلاصه اي از كتاب «من وحي عاشورا» اثر علامه سيد ‌محمد حسين فضل‌الله ، فصل هفتم: «عاشورا هم عارفانه و هم فقيهانه» تحليل امام خميني(ره) از حادثه عاشورا، فصل هشتم شامل كتاب «قيام جاودانه» محمد‌رضا حكيمي، فصل نهم حاوي كتاب «امام حسين شهيد فرهنگ پيشرو انسانيت» از علامه محمد تقي جعفري (ره) و فصل دهم خلاصه اي از كتاب «فتح خون» از شهيد سيد مرتضي آويني (ره) است.
اثر حاضر ضميمه‌اي نيز دارد؛ كه سخناني از سيد‌الشهداء در مورد قيام عاشورا است كه آن را از «فرهنگ سخنان امام حسين عليه‌السلام» كتاب جمع‌آوري شده توسط مرحوم محمد دشتي برگزيده‌ است.
كتاب «بي‌واسطه با حسين» در 220 صفحه و با قيمت 3000 تومان را نشر شهر منتشر كرده است.


| شناسه مطلب: 63712




تازه‌هاي نشر



نظرات کاربران