نشست هم اندیشی اربعین و بانوان عاشورایی در کربلا برگزار می شود نشست هم اندیشی اربعین و بانوان عاشورایی در کربلا برگزار می شود نشست هم اندیشی اربعین و بانوان عاشورایی در کربلا برگزار می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نشست هم اندیشی اربعین و بانوان عاشورایی در کربلا برگزار می شود نشست هم اندیشی اربعین و بانوان عاشورایی در کربلا برگزار می شود نشست هم اندیشی اربعین و بانوان عاشورایی در کربلا برگزار می شود نشست هم اندیشی اربعین و بانوان عاشورایی در کربلا برگزار می شود نشست هم اندیشی اربعین و بانوان عاشورایی در کربلا برگزار می شود

نشست هم اندیشی اربعین و بانوان عاشورایی در کربلا برگزار می شود

نشست هم اندیشی اربعین و بانوان عاشورایی به همت شورای راهبری فعالیت های بانوان کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین سه شنبه شب در کربلای معلی برگزار می شود.

دكترلاله افتخاري مسئول شوراي راهبري فعاليت هاي بانوان كميته فرهنگي و آموزشي ستاد مركزي اربعين درگفتگو با خبرنگارپايگاه اطلاع رساني حج با اعلام اين خبراظهارداشت: براي اين همايش جمعي از اساتيد و نخبگان ايراني و غير ايراني دعوت شده اند.
وي بازديد از موكب شباب الرضوي بسيج دانشجويي را از ديگر برنامه هاي امروز شوراي راهبري بانوان ذكر كرد و افزود: برگزاري محفل انس با قرآن كريم خواهران از ديگر برنامه هاي تدارك ديده شده است كه با همكاري بسيج دانشجويي برگزار خواهد شد.
وي گفت: براي پاسخگويي به سوالات بانوان دانشجومبلغه هاي اعزامي از شوراي راهبري بانوان در موكب بسيج دانشجويي كه هزاران دانشجو در آن اسكان مي يابند مستقرخواهند شد.
افتخاري اضافه كرد: بانوان مبلغه، فعاليت خود را در قالب گروه هاي تبليغي در شهرهاي نجف، كربلا وكاظمين و موكب هاي مسير پياده روي از روز 12صفر آغاز كرده اند.




نظرات کاربران