نماینده‌ولی‌فقیه دراستان ایلام: مهران نیازمند توجه بیشتر است نماینده‌ولی‌فقیه دراستان ایلام: مهران نیازمند توجه بیشتر است نماینده‌ولی‌فقیه دراستان ایلام: مهران نیازمند توجه بیشتر است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نماینده‌ولی‌فقیه دراستان ایلام: مهران نیازمند توجه بیشتر است نماینده‌ولی‌فقیه دراستان ایلام: مهران نیازمند توجه بیشتر است نماینده‌ولی‌فقیه دراستان ایلام: مهران نیازمند توجه بیشتر است نماینده‌ولی‌فقیه دراستان ایلام: مهران نیازمند توجه بیشتر است نماینده‌ولی‌فقیه دراستان ایلام: مهران نیازمند توجه بیشتر است

نماینده‌ولی‌فقیه دراستان ایلام: مهران نیازمند توجه بیشتر است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: در 2 سال گذشته بیش از 70 درصد زائران اربعین حسینی از مرز مهران راهی عتبات عالیات شدند و این می طلبد تا توجه به زیرساخت ها بیشتر شود و شاهد تسهیل در تردد زائران از این مرز بین المللی باشیم.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام والمسلمين لطفي با اشاره به اينكه امروز به بركت خون شهدا استان ايلام دروازه عتبات عاليات است و هر سال چند ميليون زائر از مرز مهران به عتبات عاليات مشرف مي شوند، گفت: به لحاظ امنيت و نزديكي به شهرهاي مذهبي عراق، استان ايلام و مرز مهران همواره مورد توجه زائرين بوده است و در آينده نيز مرز چيلات در دهلران از اين مزيت بهره مند خواهد شد.
وي تاكيد كرد: در 2 سال گذشته بيش از 70 درصد زائران اربعين حسيني از مرز مهران راهي عتبات عاليات شدند و اين مي طلبد تا توجه به زيرساخت ها بيشتر شود و شاهد تسهيل در تردد زائران از اين مرز بين المللي باشيم.
نماينده ولي فقيه در استان ايلام اضافه كرد: اربعين حادثه عادي نيست و غير از جنبه هاي زيارتي و معنوي، حماسه اي غرور آفرين، نماد ايستادگي در برابر كفر جهاني و مزدوران وابسته به استكبار است.
امام جمعه ايلام افزود: در فرهنگ تشيع و اهل بيت و اسلام ناب بن بست وجود ندارد و پيروان آنها هميشه پيروز ميدان هستند و با وجود حضور تكفيري ها و تروريست هاي داعش در عراق، اما زيارت عتبات عاليات حتي كمرنگ هم نشد.
حجت الاسلام والمسلمين لطفي خاطر نشان كرد: ايران اسلامي در جهان جايگاهي مقتدرانه و عزت مندانه دارد كه همه اينها از بركات اربعين، امام حسين(ع)، اخلاص مردم و خدمتگزاري آنها به اهل بيت (ع) و ايثار و از خود گذشتگي و داشتن روحيه شهادت طلبي بدست آمده است.
در اين نشست علاوه بر اعضاي شوراي فرهنگ عمومي، اعضاي كميته مشاركت هاي مردمي و خادمان زائران اربعين شهرستان دهلران نيز حضور داشتند.


| شناسه مطلب: 65149




عتبات مهران



مطالب مرتبط

نظرات کاربران