از پژوهشگران برتر پژوهشکده حج و زیارت تقدیر شد از پژوهشگران برتر پژوهشکده حج و زیارت تقدیر شد از پژوهشگران برتر پژوهشکده حج و زیارت تقدیر شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
از پژوهشگران برتر پژوهشکده حج و زیارت تقدیر شد از پژوهشگران برتر پژوهشکده حج و زیارت تقدیر شد از پژوهشگران برتر پژوهشکده حج و زیارت تقدیر شد از پژوهشگران برتر پژوهشکده حج و زیارت تقدیر شد از پژوهشگران برتر پژوهشکده حج و زیارت تقدیر شد

از پژوهشگران برتر پژوهشکده حج و زیارت تقدیر شد

همزمان با هفته پژوهش، در آئین گرامیداشت این هفته از پژوهشگران پژوهشکده حج و زیارت تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، در اين آئين حجت الاسلام دكتر عليزاده موسوي، رئيس پژوهشكده حج و زيارت درسخناني ضمن تبريك ايام ولادت حضرت رسول (ص) و امام صادق (ع) به بيان فعاليت هاي اين پژوهشكده پرداخت.
وي با اشاره به برخي محدوديت هاي بودجه اي پژوهشكده حج وزيارت، توانايي هاي اين مجموعه را برشمرد و خواستار فعاليت جدي تر تمامي نيروهاي پژوهشكده در راستاي انجام پژوهش هاي بنيادي و آثاري شد كه توليد علم مي كند.
دكتر عليزاده با اشاره به تائيد اساسنامه حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت، از سوي مقام معظم رهبري، اين اقدام را حركتي رو به جلو براي پژوهشكده دانست و سياستهاي كلي اين مجموعه در سالهاي آتي را ترسيم كرد.
اين جلسه با تقدير و اهداي لوح به تمامي پژوهشگران و نيروهاي معاونت پژوهشي ادامه يافت و به صورت ويژه از هشت نفر از افرادي كه تلاش بيشتري در حوزه پژوهش و خدمات پژوهشي داشته‌اند، قدرداني و تجليل شد.
بر پايه اين گزارش در اين آئين همچنين حجت الاسلام بحرالعلوم، معاونت پژوهشي پژوهشكده حج وزيارت از فعاليتهاي پژوهشي يكسال اخير ، آمار كتابهاي منتشر شده و آثار در دست چاپ و در دست انجام گزارشي ارائه داد و در ادامه يكي از مداحان اهل بيت (ع) درگراميداشت ايام ولادت حضرت رسول و امام صادق (ع) به مديحه سرايي پرداخت.
اين گزارش حاكيست پايان بخش آئين گراميداشت «هفته پژوهش» طرح برخي مشكلات و انتقادات از سوي پژوهشگران بود كه رئيس و معاونت پژوهشي پژوهشكده حج وزيارت به سوالات پاسخ دادند.


| شناسه مطلب: 65380




پژوهشكده حج پژوهش



نظرات کاربران