تشرف یک هنرمند ایتالیایی به دین اسلام درحرم مطهرامام رضا (ع) تشرف یک هنرمند ایتالیایی به دین اسلام درحرم مطهرامام رضا (ع) تشرف یک هنرمند ایتالیایی به دین اسلام درحرم مطهرامام رضا (ع) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تشرف یک هنرمند ایتالیایی به دین اسلام درحرم مطهرامام رضا (ع) تشرف یک هنرمند ایتالیایی به دین اسلام درحرم مطهرامام رضا (ع) تشرف یک هنرمند ایتالیایی به دین اسلام درحرم مطهرامام رضا (ع) تشرف یک هنرمند ایتالیایی به دین اسلام درحرم مطهرامام رضا (ع) تشرف یک هنرمند ایتالیایی به دین اسلام درحرم مطهرامام رضا (ع)

تشرف یک هنرمند ایتالیایی به دین اسلام درحرم مطهرامام رضا (ع)

یک هنرمند موسیقیدان ایتالیایی با حضور در حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام مشرف شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از آستان قدس رضوي ، مانوريتزبالتزولا كه پس از آشنايي با مفاهيم ديني، كتاب هاي اسلامي و پژوهش درباره مكان هاي مقدس، در سفر به ايران تحت تأثير معارف و آموزه هاي آسماني اسلام قرار گرفت، اين دين را به عنوان دين خود برگزيد.
وي با تشرف به حرم رضوي و اقرار شهادتين و انتخاب آگاهانه مذهب تشيع در راه هدايت الهي قرار گرفت و مسير جديد زندگي خود در مكتب علوي را پيدا كرد.
مانوريتزبالتزولا در حاشيه مراسم تشرف به دين اسلام و مذهب تشيع به خبرنگار ما گفت: من به وسيله راهنمايي هاي پدرم كه مسلمان هم نيست به دين اسلام گرويدم، چرا كه پدرم از دين اسلام به عنوان دين مستقل و آزاد ياد مي كرد و مي گفت در دين اسلام انسان ارتباط مستقيم با خداوند دارد.
وي افزود: با توجه به تحقيقاتي كه در مورد دين اسلام داشتم، متوجه اين مسئله شدم كه دين اسلام يك دين كامل و آزاد است و هر كسي به اين دين مشرف شود در انجام فرايض الهي مختار است، در هر كجا، هر وقت و هر مكان كه بخواهد مي تواند با خداي خودش ارتباط برقرار كند، چرا كه در اديان ديگر بايد در مكان هاي مشخص مثل كليسا ، معبد و ... حضور پيدا كند تا با خدا ارتباط برقرار كند.
اين موسيقي دان تازه مسلمان كه نام خود را رضا انتخاب كرده است، اظهار كرد: پذيرش اسلام از سوي انسان‌هاي آزادانديش در صورت شناخت صحيح دين اسلام صورت مي گيرد و به وسيله تفكر زمينه فكري و آمادگي روحي در قلب انسان فراهم مي شود.
اين موسيقي دان ايتاليايي تصريح كرد: كتاب قرآن كاملترين نسخه زندگي براي بشريت است و توجه به معاني آيات قرآن درون انسان را روشن مي كند.
وي با اشاره به اينكه اجتماع مسلمانان در مناسبت هاي مختلف، اجتماع بسيار متحد و يكپارچه است، گفت: من تابستان امسال براي جمع آوري تحقيقات در مورد دين اسلام به حرم مطهر رضوي آمدم و جاذبه هاي بي نظيري را در اين مكان نوراني مشاهده كردم كه همين امر ذهنم را متوجه و علاقمند به دين اسلام و مذهب شيعه كرد.
اين موسيقي دان ايتاليايي افزود: امروز كه با اقرار شهادتين به دين اسلام و مذهب تشيع مشرف شدم درونم نوراني شده است و احساس مي كنم كه بهار عمرم از امروز شروع شده است.


| شناسه مطلب: 65417




امام اسلام دين



نظرات کاربران