اسلام علوی در کربلا حیات دوباره یافت اسلام علوی در کربلا حیات دوباره یافت اسلام علوی در کربلا حیات دوباره یافت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اسلام علوی در کربلا حیات دوباره یافت اسلام علوی در کربلا حیات دوباره یافت اسلام علوی در کربلا حیات دوباره یافت اسلام علوی در کربلا حیات دوباره یافت اسلام علوی در کربلا حیات دوباره یافت

اسلام علوی در کربلا حیات دوباره یافت

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق با بیان این‌که اسلام علوی در کربلا حیات دوباره یافت، گفت: اسلام علوی از غدیر آغاز و در کربلا احیاء مجدد و در زمان ظهور حضرت حجت(عج) به طور کامل محقق می شود.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع‌رساني حج در كربلاي معلي، حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كشور عراق امروز در نخستين همايش «احلي من العسل» كه با حضور جمعي از اساتيد دانشگاههاي استان فارس وكرمان در سالن اجتماعات هتل جواهر كربلا برگزار شد، به تشريح فضائل زيارت حضرت سيدالشهدا پرداخت و اظهار داشت: بايد به اين سؤال پاسخ داد كه چه چيزي باعث شد تا امام همراه با اهل و عيالش راهي كربلا شود با اين‌ كه ازعاقبت آن باخبر بود؟
وي ادامه داد: اين همه فضائل عظمت براي زيارت امام حسين(ع) بخاطر هدف بزرگ آن حضرت بوده است كه آن حضرت براي تحقق آن شهيد شد، وآن احياي اسلام علوي بود كه در غدير پيامبر مامور به ابلاغ آن شد.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني با بيان اين‌كه دو نوع اسلام در كربلا مقابل يكديگر صف‌آرايي كرد، افزود: اسلام اموي بر پايه زر، زور و تزوير بنا نهاده شده و در مقابل اسلام علوي بود كه بر اساس صداقت، عدالت و خدامحوري بنا شده بود.
وي خاطرنشان كرد: بايد دانست كه واقعه كربلا را طرفداران اسلام اموي انجام دادند كه نماز ‌خوان بودند و به ظاهر قرآن تلاوت مي كردند.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كشور عراق افزود: اسلام علوي در كربلا حيات دوباره يافت تا متصل به قيام مهدوي شود، اگر امام حسين(ع) در آن زمان مقابل حكومت فاسد زمان سكوت مي كرد، اسلام اموي جايگزين اسلام علوي مي شد و امروز اسلام آمريكايي در منطقه و جهان بيانگر اسلام اموي است.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني با تأكيد بر اين‌كه هر كسي عاشورايي نباشد؛ نمي تواند به دنبال جامعه مهدوي باشد گفت: امروز كه اسلام علوي با چالش اسلام آمريكايي مواجه است؛ نخبگان دانشگاهي بايستي تفاوت‌هاي اين دو جريان و نگرش را براي جامعه بيان كنند، نجات ما در تمسك به اسلام علوي است كه پرچم آن امروز به دست مقام معظم رهبري ولي امر مسلمين مي باشد.




نظرات کاربران