در آلمان کتاب راهنمای چگونگی تعامل با واقعیت های مسلمانان منشر شد در آلمان کتاب راهنمای چگونگی تعامل با واقعیت های مسلمانان منشر شد در آلمان کتاب راهنمای چگونگی تعامل با واقعیت های مسلمانان منشر شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
در آلمان کتاب راهنمای چگونگی تعامل با واقعیت های مسلمانان منشر شد در آلمان کتاب راهنمای چگونگی تعامل با واقعیت های مسلمانان منشر شد در آلمان کتاب راهنمای چگونگی تعامل با واقعیت های مسلمانان منشر شد در آلمان کتاب راهنمای چگونگی تعامل با واقعیت های مسلمانان منشر شد در آلمان کتاب راهنمای چگونگی تعامل با واقعیت های مسلمانان منشر شد

در آلمان کتاب راهنمای چگونگی تعامل با واقعیت های مسلمانان منشر شد

مرکز رصد اقلیت های مسلمان در جهان از انتشار کتاب "راهنمای چگونگی تعامل با واقعیت های مسلمانان" در آلمان استقبال کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از روزنامه اليوم السابع، مركز رصد اقليت هاي مسلمان در جهان (كه تحت پوشش دبيرخانه مراكز استفتائات در جهان است) از انتشار كتاب راهنماي چگونگي تعامل با واقعيت هاي مسلمانان در كشور آلمان استقبال كرد.
اين كتاب براي راهنمايي رسانه هاي خبري و مراكز اطلاع رساني، در انتشار مطالب اسلامي و واقعيت هاي اقليت هاي مسلمانان مقيم آلمان منتشر شده است.
كتاب جديد توسط مركز مهاجرت آلمان و خدمات اطلاع رساني همزيستي در جامعه منتشر شده و بيش از 22 پژوهشگر و كارشناس مسايل اسلامي آن را در 160 صفحه تنظيم و بيش از 350 نسحه از آن را چاپ كرده اند. نسخه ديجيتال اين كتاب در دسترس همگان قرار گرفته است.
اين كتاب شامل هفت فصل و حاوي اطلاعات و آمارموثق علمي درباره كليه مسايل مربوط به اسلام است؛ اركان پنجگانه اسلام، مذهب ها، عيدها و مناسبت هاي اسلامي، احكام طعام و دفن مسلمانان، تاريخ اسلام، مساجد و موسسات اسلامي در آلمان و اروپا، آمار مسلمانان در بزرگترين كشورهاي اروپايي، همچنين اطلاعات مفصلي درباره سازمان هاي نماينده مسلمانان المان، موسسات خيريه اسلامي، سازمان هاي جوانان، پيشاهنگان مسلمان، مخترعين مسلمان، تصوير اسلام در گزارشات رسانه اي، جنبش ضد مسلمانان (بيگدا) و اسلام هراسي در آنان، اسلام و پيشگيري از تندروي از عمده مسايلي است كه در اين كتاب به آن ها پرداخته شده است.
وزير مهاجرت و پناهندگي آلمان، در گفتگوي مطبوعاتي با اشاره به اينكه كتاب راهنماي جديد، يك مرجع اطلاعاتي مهم به شمار مي رود، افزود: اين كتاب مي تواند تصوير نادرست رسانه ها درباره اسلام و زندگي مسلمانان در آلمان را تصحيح كند.
وي ابراز اميدواري كرد كه اين كتاب باعث مثبت شدن رفتار رسانه ها در پرونده 890 هزار نفر شود، كه سال گذشته به آلمان پناهنده شده اند و بيشتر آن ها از مسلمانان هستند.
مركز رصد اقليت هاي مسلمان در جهان طي بيانيه اي، ساير كشورهاي اروپايي را به استفاده از اين كتاب دعوت كرده و خواستار انتقال اين تجربيات از آلمان به ديگر كشورهاي اروپايي از جمله فرانسه، انگلستان و ايتاليا شده است.


| شناسه مطلب: 65969




كتاب اسلام آلمان



نظرات کاربران