نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت در شاهین شهر:

اختلاف در جامعه اسلامی خطر و تهدید جدی برای انقلاب است نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت در شاهین شهر:

اختلاف در جامعه اسلامی خطر و تهدید جدی برای انقلاب است نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت در شاهین شهر:

اختلاف در جامعه اسلامی خطر و تهدید جدی برای انقلاب است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت در شاهین شهر:

اختلاف در جامعه اسلامی خطر و تهدید جدی برای انقلاب است نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت در شاهین شهر:

اختلاف در جامعه اسلامی خطر و تهدید جدی برای انقلاب است نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت در شاهین شهر:

اختلاف در جامعه اسلامی خطر و تهدید جدی برای انقلاب است نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت در شاهین شهر:

اختلاف در جامعه اسلامی خطر و تهدید جدی برای انقلاب است نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت در شاهین شهر:

اختلاف در جامعه اسلامی خطر و تهدید جدی برای انقلاب است
نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت در شاهین شهر:

اختلاف در جامعه اسلامی خطر و تهدید جدی برای انقلاب است

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در همایش ایثار و شهادت شاهین شهر وجود اختلاف در جامعه اسلامی را خطر و تهدید جدی برای انقلاب دانست و تاکید کرد: هیچ دولتی در طول تاریخ از اختلاف به رشد و پیشرفت نرسیده است و خداوند اختلاف و تفرقه را موجب تباهی می داند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل ازصاحب نيوز، نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت روز جمعه (هشتم بهمن) در همايش ايثار و شهادت شاهين شهر گفت: قرآن در آيات متعددي به موضوع ايثار و شهادت پرداخته و آورده است اگر فداكاري و ايثار شهدا نبود تا در برابر ظلم و ستم ايستادگي كنند ظلم و قساد همه زمين را فرا مي گرفت، فضيلت ها و ارزش هاي اخلاقي و انساني از بين مي رفت و هيچ اثري از ياد خدا در دنيا باقي نمي ماند.
حجت الاسلام و المسلمين سيد علي قاضي عسكر به اقدامات وحشيانه گروه تروريستي داعش در منطقه اشاره كرد و افزود: وقتي تكفيري ها در برخي نقاط تصرف شده عراق اقدام به قتل عام شيعه و سني، ايزدي و مسيحي مي كردند موضوع تنها كشتار شيعه و سني نبود بلكه مي خواستند ياد و نام خدا را در اين مناطق از بين ببرند.
وي به فجايع سالهاي اخير درمنطقه اشاره و تاكيد كرد: استكبار جهاني بدليل وحشتي كه از اسلام و نام و ياد خدا دارد براي حفظ منافع خود داعش را بوجود آورد تا با ايجاد اختلاف بين مسلمانان و قتل عام آنها نام خدا را درمنطقه ازبين ببرد.
مسئول بعثه رهبر معظم انقلاب با استناد به آيات و روايات و نهج البلاغه، از شهدا به عنوان برجسته ترين افراد در قيامت ياد كرد و افزود: شهادت دري از درهاي بهشت و مراتبي از بهشت است كه خداوند براي خاصان و مقربان درگاه خود قرار داده است و يقين داريم كه شهدا شايسته ترين بندگان بودند كه خداوند باب شهادت را براي آنها گشود.
اجر و ثواب خانواده هاي شهدا كمتر از خود شهدا نيست
نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت با تاكيد بر اينكه شهادت بالاترين مراتب كمال انسان است، خاطرنشان كرد: زندگي شهدا در قيامت قابل مقايسه با دنيا نيست چرا كه آنها با صالحان ، صديقين و اوليا همنشين شده و از بهترين نعمت ها بهرمند مي شوند.
وي با بيان اينكه اجر و ثواب پدران و مادران شهدا كمتر از خود شهدا نيست، افزود: خانواده هاي شهدا و ايثارگران افتخار كنند كه خداوند چنين مقام و فوض عظيمي به آنها عنايت كرده است و بدانيد كه شما اولين كساني هستيد كه مورد شفاعت شهدا قرار مي گيريد.
حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر به دوران ظلم و ستم حكومت پهلوي اشاره كرد و گفت: نسل دوم و سوم انقلاب بايد بدانند، در دوران قبل از پيروزي انقلاب علي رغم اينكه اين امكان را داشتيم كه خودكفا باشيم و حتي كشورهاي ديگر را نيز تامين كنيم اما رژيم پهلوي بر اثر بي كفايتي كشور را در همه حوزه ها به خارج وابسته كرده بود.
وي علت برافروخته شدن حضرت امام (ره) در مقابل لايحه ننگين كاپيتولاسيون را مصونيت و رياست مستشاران آمريكايي بر سران ارتش كشورمان عنوان كرد و افزود: بي بند و باري مستشاران آمريكايي در ايران به حدي رسيده بود كه اگر فرصت داشتند همه ملت را از بين مي بردند.
استقلال و آزادي كشور مهمترين دستاورد خون شهدا است
نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت عزت، سربلندي، رشد شكوفايي و پيشرفت امروز كشور در صنعت هسته اي، علوم و فناوري را مديون خون پاك و پربركت جواناني دانست كه با شجاعت از جان عزيز خود گذشتند و در مقابل ظلم و ستم ايستادگي كردند و اگر مسئولان زمينه پيشرفت را فراهم كنند قطعا در آينده نيز ايران سربلند مي تواند در دنيا حرفي براي گفتن داشته باشد.
وي مهمترين دستاورد جانفشاني شهدا را استقلال و آزادي ملت ايران بيان كرد و افزود: اگر از جان گذشتگي شهداي مدافع حرم نبود اين امنيت و آرامش امروز را نداشتيم كه دركنارهم دراين جمع قرار بگيريم حتي ممكن نبود درون منزل خود نيز امنيت داشته باشيم.
نماينده ولي فقيه با بيان اينكه آمريكا براي دفاع و تامين منافع اسرائيل در برابر ايران، داعش را در منطقه بوجود آورد، خاطرنشان كرد: امروز شكست آمريكا در سوريه مسئله مهمي است و در مقابل اين ايران است كه براي سرنوشت و آينده منطقه شرط تعيين مي كند.
وي با اشاره به مشكلات اقتصادي كشور تصريح كرد: اگرچه امروز در كشور با مشكلات اقتصادي زيادي روبرو هستيم اما اين مشكلات در حدي نيست كه كشور به خارج وابسته شود.
حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر با برشمردن اهداف انقلاب تاكيد كرد: امروز همه ما وظيفه داريم كه نگذاريم خون شهدا هدر برود و از اهداف انقلاب عقب بمانيم، نبايد از آرمان هاي انقلاب و خون شهدا عدول كنيم چرا كه ما به دنبال اين بوديم كه سرمايه هاي كشور در راه حفظ و اعتلاي انقلاب هزينه شود.
اگر در جامعه اسلامي گرايش مردم به ارزش هاي ديني كم شود انقلاب با خطر مواجه خواهد شد
وي با بيان اينكه اگر براي گرايش مردم به ارزش هاي ديني و عبادي تلاش نكنيم انقلاب با خطر مواجهه خواهد شد، افزود: خداوند در قرآن اعلام خطر كرده كه اگر در جامعه اسلامي عناصري بدنبال سوء استفاده از موقعيت و امكانات باشند ارزش هاي اسلامي رنگ مي بازد و سنت خدا نيز تغيير نخواهد كرد.
نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت با بيان اينكه ظلم و ستم ريشه انقلاب را مي خشكاند، خاطرنشان كرد: هر ظلمي و در اشكال مختلف براي انقلاب آسيب خواهد رساند پس بايد مراقب باشيم و جلوي ظلم و ستم در جامعه اسلامي را بگيريم.
حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر به وجود برخي عناصر سست عنصر در مسئوليت هاي مهم كشور اشاره كرد و افزود: انتصاب و بكارگيري افراد سست عنصر، جامعه اسلامي را به عقب خواهد برد و موجب زوال دولتها خواهد شد.
وي با بيان اينكه امروز با وجود رهبري مقتدر و آگاه كشور مراقبت مي شود، افزود: اگر در جامعه اي به آراي مردم توجه نشده و استبداد رأي وجود داشته باشد قطعا آن جامعه به هلاكت خواهد رسيد همچنين سوء استفاده كنندگان از بيت المال نيز ديگر خطري است كه بايد مراقب باشيم تا ارزشهاي انقلاب را از بين نبرند.
با تفرقه و اختلاف نمي توان به رشد و پيشرفت رسيد
نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت، وجود اختلاف در جامعه اسلامي را خطر و تهديد جدي براي انقلاب دانست و تاكيد كرد: هيچ دولتي در طول تاريخ از اختلاف به رشد و پيشرفت نرسيده است و خداوند فرموده از اختلاف و تفرقه بپرهيزيد كه موجب تباهي خواهد شد و رهبر مقتدر انقلاب بارها تاكيد كرده اند كه در اختلاف و تفرقه نمي توان رشد و پيشرفت داشت در حالي كه رشد بسيار سريع دنيا را شاهد هستيم.
وي سوء مديريت را يكي ديگر از عوامل خطر براي انقلاب بيان كرد و افزود: آفتي كه زمامداران در طول تاريخ با آن مواجه بودند سوء مديريت است كه موجب فروپاشي مي شود بنابراين اگر مي خواهيم جامعه رشد كند بايد افراد بر اساس توانايي انتخاب و جامعه به دست اين افراد شايسته اداره شود.
حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر مراقبت از حقوق مردم را يكي ديگر از مسائل مهم دانست كه بايد مورد توجه مسئولان قرار بگيرد و افزود: مديران و مسئولان بايد همانند پيشواي اول نسبت به حقوق مردم و بيت المال مراقبت كرده و از آن دفاع كنند.
وي با بيان اينكه در دنيا رهبري لايق و شايسته تر، دانا و آگاه تر، مقتدر، شجاع و باهوش تر از رهبر عزيز انقلاب وجود ندارد، گفت: اگر در جامعه اي هركس بخواهد حرف خود را به كرسي بنشاند سنگ روي سنگ بند نخواهد شد بنابراين براي رشد و پيشرفت و داشتن آينده اي روشن همه بايد تابع امر رهبر معظم انقلاب باشيم.
بندهاي قانون جامع خدمات ايثارگران اجرا نمي شود
حجت الاسلام ملكيان امام جمعه شاهين شهرنيز در ابتداي اين همايش امنيت و آرامش امروز كشور را مرهون خون شهدا و صبر خانواده معظم شهدا و ايثارگران دانست و گفت: تكريم از خانواده معظم شهدا و ايثارگران وظيفه همه آحاد مردم جامعه است و بايد فرهنگ ايثار و شهادت به نسل هاي آينده انتقال داده شود تا جاودانه بماند.
حجت الاسلام روح الله بيدرام رئيس شوراي اسلامي شاهين شهر نيز در اين همايش وجود خانواده هاي شهداء و ايثارگران را پتانسيل هاي مهم و اساسي شاهين شهر دانست و با اشاره به اجراي ناقص قانون جامع خدمات ايثارگري گفت: در اين قانون براي همه مشكلات ايثارگران بندهايي مصوب شده است ولي متاسفانه با وجود اينكه چهار سال از تصويب و اجراي اين قانون مي گذرد بسياري از بندهاي آن اجرا نمي شود.
نوحه سرايي حاج مهدي منصوريان، پخش كليپ و تجليل از ايثارگران و خانواده معظم شهدا از ديگربرنامه هاي اين مراسم بود.




نظرات کاربران