گردهمایی روحانیون و مداحان عتبات عالیات استان یزد برگزار شد گردهمایی روحانیون و مداحان عتبات عالیات استان یزد برگزار شد گردهمایی روحانیون و مداحان عتبات عالیات استان یزد برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
گردهمایی روحانیون و مداحان عتبات عالیات استان یزد برگزار شد گردهمایی روحانیون و مداحان عتبات عالیات استان یزد برگزار شد گردهمایی روحانیون و مداحان عتبات عالیات استان یزد برگزار شد گردهمایی روحانیون و مداحان عتبات عالیات استان یزد برگزار شد گردهمایی روحانیون و مداحان عتبات عالیات استان یزد برگزار شد

گردهمایی روحانیون و مداحان عتبات عالیات استان یزد برگزار شد


گردهمایی روحانیون و مداحان عتبات عالیات استان یزد با حضور مشاور امور استان ها و نمایندگی های بعثه مقام معظم رهبری در یزد برگزار شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، دراين گردهمايي يك روزه كه با حضور روحانيون و مداحان اعزامي به عتبات از استان يزد برگزار شد مشاور امور استان ها و نمايندگي هاي بعثه مقام معظم رهبري درباره نقش روحاني و مداح در كاروان سخن گفت.
حجت الاسلام والمسلمين رجبعلي زماني با مهم خواندن حضور روحانيون و مداحان در جمع زائران اعزامي به عتبات افزود: روحانيون و مداحان بايد با ذكر مصائب اهل بيت بخصوص سيدالشهدا (ع) اهميت زيارت اماكن متبركه را به زائران بازگو كنند و از بردن زائران به اماكن غيرمستند خودداري نمايند.
مشاور امور استان ها و نمايندگي هاي بعثه مقام معظم رهبري برلزوم همراهي و همكاري روحانيون و مداحان را دركاروان ها تاكيد كرد و گفت: روحانيون و مداحان بايد در كاروانها پشتيبان مديران باشند و از آنها حمايت و از اختلاف پرهيز كنند.
وي افزود: روحاني و مداح بايد با زائران همراه باشند و بخصوص سحرگاهان زائران را براي حضور در حرم ، اقامه نماز و شركت در برنامه هاي بعثه همراهي نمايند.
وي از روحانيون و مداحان خواست تا مراسم و زيارت هاي كاروان را طوري برنامه ريزي كنند تا با مراسم فرهنگي بعثه تداخل نداشته باشد.
وي در پايان برلزوم توزيع عادلانه سفرهاي هوايي و زميني بين روحانيون و مداحان تاكيد كرد.
درآغاز اين همايش كه در سالن اجتماعات مديريت حج وزيارت استان يزد برگزار شد حجت الاسلام ميررحيمي مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري دراين استان به اهداف و برنامه هاي اين گردهمايي اشاره كرد و همايش ساليانه روحانيون و مداحان عتبات عاليات استان يزد را در راستاي آگاهي بخشي از آخرين وضعيت اماكن زيارتي در عتبات دانست.
در اين همايش همچنين تعدادي از روحانيون و مداحان به نمايندگي از حاضران ديدگاه خود در خصوص مسائل و مشكلات سفر به عتبات عاليات را بيان كردند و در پايان ازسه روحاني و يك مداح برگزيده تقدير بعمل آمد.




نظرات کاربران