دیدار کاروان «شوق تلاوت» با علمای اعلام نجف دیدار کاروان «شوق تلاوت» با علمای اعلام نجف دیدار کاروان «شوق تلاوت» با علمای اعلام نجف بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار کاروان «شوق تلاوت» با علمای اعلام نجف دیدار کاروان «شوق تلاوت» با علمای اعلام نجف دیدار کاروان «شوق تلاوت» با علمای اعلام نجف دیدار کاروان «شوق تلاوت» با علمای اعلام نجف دیدار کاروان «شوق تلاوت» با علمای اعلام نجف

دیدار کاروان «شوق تلاوت» با علمای اعلام نجف

اعضای کاروان شوق تلاوت روز گذشته پس از ورود به نجف اشرف به دیدار علمای اعلام رفتند.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا) به عراق، كاروان شوق تلاوت روز گذشته، ۱۵ اسفندماه پس از ورود به نجف اشرف به ديدار علماي اعلام رفتند.
در اين ديدار آيت‌الله العظمي اسحاق‌ فياض، ضمن بيان توصيه‌هاي اخلاقي به تشريح تبعات برخي رذائل اخلاقي نظير دروغ و غيبت پرداخت.
همچنين در ديدار ديگري، آيت‌الله العظمي سيدمحمدسعيد طباطبايي حكيم با ابراز خرسندي از فعاليت ستاد شوق تلاوت، توصيه‌هايي به نوجوانان قاري ابراز كرد.
وي در ادامه پس تلاوت يكي از قاريان نوجوان با تمجيد از فعاليت در حوزه تلاوت، تصريح كرد: به تلاوت اكتفا نكنيد و تلاوت را مقدمه‌اي براي عمل به قرآن بدانيد.
آيت‌الله حكيم فهم آموزه‌هاي قرآن و عمل به آن را هدفي بزرگ برشمرد كه بايد به طور خاص مورد توجه همه به خصوص قاريان باشد.
وي در ادامه به شرح نكته‌اي اخلاقي از قرآن پرداخت و گفت: در بسياري از آيات قرآن پس از توصيه به دوري از شرك، به احترام نسبت به والدين تأكيد شده است.
يادآور مي‌شود، محفل انس با قرآن كاروان شوق تلاوت در جوار حرم اميرالمؤمنين(ع) نيز برگزار شد.
همچنين گزارش ايكنا حاكي است؛ محفل ديگري در حرم ميثم تمار در كوفه برگزار شد و قاريان نوجوان در اين محفل به تلاوت آياتي از كلام الله مجيد پرداختند. در اين مراسم كه با حضور توليت حرم ميثم تمار برگزار شد، پس از پايان محفل، كاروان شوق تلاوت به كارگاه ساخت ضريح وارد شدند و ضمن زيارت از ضريح جديد نيز بازديد كردند. ساخت اين ضريح در مراحل پاياني است و به زودي رونمايي مي‌شود.
تصاوير ذيل مربوط به محفل قرآني شهر كوفه است.


| شناسه مطلب: 66759




كوفه نجف قرآن



مطالب مرتبط

نظرات کاربران