ضرورت احیای بقیع و آثار اسلامی تخریب شده ضرورت احیای بقیع و آثار اسلامی تخریب شده ضرورت احیای بقیع و آثار اسلامی تخریب شده بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ضرورت احیای بقیع و آثار اسلامی تخریب شده ضرورت احیای بقیع و آثار اسلامی تخریب شده ضرورت احیای بقیع و آثار اسلامی تخریب شده ضرورت احیای بقیع و آثار اسلامی تخریب شده ضرورت احیای بقیع و آثار اسلامی تخریب شده

ضرورت احیای بقیع و آثار اسلامی تخریب شده

یکی از مقالات نودو ششمین شماره میقات حج به موضوع «ضرورت احیای بقیع و آثار اسلامی تخریب شده» اختصاص یافته است. این مقاله به قلم حجت الاسلام محمدسعید نجاتی به رشته تحریر درآمده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، يكي از مقالات نودو ششمين شماره ميقات حج به موضوع «ضرورت احياي بقيع و آثار اسلامي تخريب شده» اختصاص يافته است. اين مقاله به قلم حجت الاسلام محمدسعيد نجاتي به رشته تحرير درآمده است.
در اين مقاله مي خوانيم: «كارنامة تكفيريان در تخريب آثار اسلامي»؛ به ويژه حرمين شريفين با رهيافت اهميت تاريخي و ديني، « لزوم پيشگيري از تخريب­هاي جديد» و «وجوب تعظيم شعائر و مودّت ذي القربي با مطالبة بازسازي و احياي آثار اسلامي تخريب شده به­ دست تكفيريان»؛ به ويژه بقعة بقيع كه از ميراث­هاي مشترك ميان مذاهب مختلف اسلامي است و شخصيت­هاي مورد احترام همة مسلمانان را در خود جاي داده است، و در پايان راهكارهاي عملي مقابله با پديدة تخريب در شرايط فعلي جامعة اسلامي را مرور مي‌كنيم.
براي مشاهده متن كامل مقاله اينجا را كليك نماييد.


| شناسه مطلب: 66770




پژوهشكده اماكن



نظرات کاربران