سازمان حج حضور زائران ایرانی را در سوریه رد کرد سازمان حج حضور زائران ایرانی را در سوریه رد کرد سازمان حج حضور زائران ایرانی را در سوریه رد کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سازمان حج حضور زائران ایرانی را در سوریه رد کرد سازمان حج حضور زائران ایرانی را در سوریه رد کرد سازمان حج حضور زائران ایرانی را در سوریه رد کرد سازمان حج حضور زائران ایرانی را در سوریه رد کرد سازمان حج حضور زائران ایرانی را در سوریه رد کرد

سازمان حج حضور زائران ایرانی را در سوریه رد کرد

درحالی که برخی رسانه‌ها از حمله به زائران شیعه در دمشق و انفجار اتوبوس حامل آنها در مسیر یک زیارتگاه خبر داده اند، اما سازمان حج و زیارت تصریح کرد: ایران درحال حاضر به سوریه زائر اعزام نمی کند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، خبرگزاري جمهوري عربي سوريه (سانا) ساعاتي پيش از وقوع دو انفجار در نزديكي گورستان "باب الصغير" در دمشق سوريه و هدف قرارگرفتن گروهي از زائران شيعه خبر داد و اعلام كرد، در اين دو انفجار شماري شهيد و زخمي شدند.
در همين حال مقامات سازمان حج و زيارت، حضور زائران و كاروان‌هاي زيارتي ايران را در سوريه رد كرده‌اند. مديركل عتبات عاليات اين سازمان به ايسنا گفت: سازمان حج و زيارت ايران هيچ اعزامي به سوريه ندارد.
وي درباره احتمال سفر آزاد اين گروه از زائران نيز اظهار بي‌اطلاعي كرد.
سازمان حج و زيارت از زمان تشديد درگيري ها در سوريه، اعزام زائران ايراني به اين كشور را متوقف كرده و درحال حاضر فعاليتي در سوريه ندارد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران