قرارداد احداث مرکز خدمات بار و تشریفات سفر در شهر جده منعقد شد قرارداد احداث مرکز خدمات بار و تشریفات سفر در شهر جده منعقد شد قرارداد احداث مرکز خدمات بار و تشریفات سفر در شهر جده منعقد شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
قرارداد احداث مرکز خدمات بار و تشریفات سفر در شهر جده منعقد شد قرارداد احداث مرکز خدمات بار و تشریفات سفر در شهر جده منعقد شد قرارداد احداث مرکز خدمات بار و تشریفات سفر در شهر جده منعقد شد قرارداد احداث مرکز خدمات بار و تشریفات سفر در شهر جده منعقد شد قرارداد احداث مرکز خدمات بار و تشریفات سفر در شهر جده منعقد شد

قرارداد احداث مرکز خدمات بار و تشریفات سفر در شهر جده منعقد شد

شرکت هواپیمایی عربستان سعودی مرکز خدمات بار و انجام تشریفات سفر را در شهر جده احداث و راه اندازی می کند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از روزنامه عكاظ، شركت هواپيمايي سعودي قراردادي را منعقد كرد كه بر اساس آن مركز خدمات بار و انجام تشريفات سفر، در ظرف پنج ماه در محله الروضه شهر جده احداث خواهد شد.
هدف از احداث اين مركز، تسهيل روند امور سفر ساكنان و زائران شهر جده به ويژه حجاج و عمره گزاران و فراهم كردن تسهيلات براي روان كردن خروج آن ها از فرودگاه جده اعلام شده است.
بر اساس اين طرح، خدمات بار و تشريفات خروج مسافران، در زمان كافي قبل از سفر آن ها در خارج از فرودگاه جده انجام خواهد شد و به اين ترتيب فشار وارده بر اين فرودگاه به ويژه در مراسم هاي مختلف كاهش خواهد يافت.
بر اساس اين تصميم كه با هماهنگي هواپيمايي سعودي و مركز تكامل توسعه در امارات مكه مكرمه و طبق توصيه هاي اميرمكه اتخاذ شده است، ساختمان مركز خدمات بار و انجام تشريفات سفر در زميني به مساحت 2هزار متر مربع احداث خواهد شد و مسافران مي توانند تحويل بار و تشريفات سفر خود را زودتر انجام دهند.
گفتني است حجم مسافران فرودگاه جده در سال 2016 ميلادي به 31 ميليون نفر رسيد، كه در مقايسه با سال قبل از آن يك ميليون نفر افزايش داشت.




نظرات کاربران