رئیس سازمان حج: حضور گسترده در انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام است رئیس سازمان حج: حضور گسترده در انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام است رئیس سازمان حج: حضور گسترده در انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رئیس سازمان حج: حضور گسترده در انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام است رئیس سازمان حج: حضور گسترده در انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام است رئیس سازمان حج: حضور گسترده در انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام است رئیس سازمان حج: حضور گسترده در انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام است رئیس سازمان حج: حضور گسترده در انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام است

رئیس سازمان حج: حضور گسترده در انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام است

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: حضور گسترده و هر چه با شکوهتر مردم در انتخابات موجب شکوفاهی کشور و یاس و ناامیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حميد محمدي روز شنبه در گفت وگوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا با بيان اينكه مشاركت هرچه پررنگ تر مردم در تعيين سرنوشت خويش از دو منظر مهم و حائز اهميت است، افزود: از يك نظر شركت در انتخابات حق مردم است و دوم اينكه شركت در انتخابات يك وظيفه ملي و شرعي است.
وي با بيان اينكه ملت فهيم ايران با حضور در تمامي عرصه ها ثابت كرده اند كه براي خويش و نظام مقدس جمهوري اسلامي اهميت و ارزش خاصي قائل هستند، گفت: شكوفايي، توسعه همه جانبه و پيشرفت كشور در گرو حضور گسترده مردم در انتخابات است.
وي خاطر نشان كرد: حضور گسترده در انتخابات علاوه بر بازتاب داخلي در عرصه بين الملل نيز از جايگاه ويژه اي برخوردار است و هرچه اين حضور پررنگ تر باشد ياس و نااميدي دشمنان نيز بيشتر بوده و به مراتب پشتوانه محكم تري در مقابله با دشمنان خواهيم داشت.
محمدي با تاكيد بر اينكه ملت ايران بارها با حضور خود ثابت كرده اند كه پاي اين نظام مقدس بوده و خواهند ايستاد، اظهار داشت: هر چقدر مشاركت مردم در اين عرصه بيشتر باشد اين مهم تاثير بسزايي در تعامل بين المللي خواهد داشت تا حدي كه حتي نوع نگاه و رويكرد عرصه بين الملل به كشورمان نيز متفاوت تر خواهد شد.
رئيس سازمان حج و زيارت با بيان اينكه حضور گسترده و منسجم در عرصه انتخابات نشانگر جامعه اي پويا، با نشاط و فعال است، گفت: حضور در انتخابات هرچه باشكوهتر باشد تاثير آن در عرصه بين الملل به همان ميزان بيشتر خواهد بود.
انتخابات دوازدهمين دوره رئيس جمهوري همزمان با انتخابات پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا روز جمعه 29 ارديبهشت ماه در سراسر كشور برگزار مي شود.


| شناسه مطلب: 67809




سازمان حج انتخابات



نظرات کاربران