تخصیص سهمیه اعزام ایثارگران به حج تخصیص سهمیه اعزام ایثارگران به حج تخصیص سهمیه اعزام ایثارگران به حج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تخصیص سهمیه اعزام ایثارگران به حج تخصیص سهمیه اعزام ایثارگران به حج تخصیص سهمیه اعزام ایثارگران به حج تخصیص سهمیه اعزام ایثارگران به حج تخصیص سهمیه اعزام ایثارگران به حج

تخصیص سهمیه اعزام ایثارگران به حج

در نشست مشترک معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با رییس سازمان حج و زیارت، «تخصیص سهمیه و چگونگی اعزام متقاضیان شاهد و ایثارگر به حج تمتع» مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، نشست مشترك حجت الاسلام سيد حسن مؤذني معاون فرهنگي و امور اجتماعي بنياد شهيد و امور ايثارگران و حميد محمدي رييس سازمان حج و زيارت و جمعي از مسئولين بنياد و سازمان حج و زيارت با محوريت «تخصيص سهميه حج تمتع و چگونگي اعزام متقاضيان شاهد و ايثارگر به مكه مكرمه»، در ساختمان اين سازمان برگزار شد.
حجت‌الاسلام مؤذني در اين نشست ضمن تبريك انتصاب آقاي محمدي به عنوان رياست سازمان حج و زيارت، از زحمات و تلاش‌هاي شبانه روزي مسئولين و كارشناسان اين سازمان در برنامه ريزي و تلاش براي فراهم كردن رفاه و آسايش زائران بيت الله الحرام تقدير كرد و ميزان سهميه اختصاص يافته به بنياد شهيد و امور ايثارگران براي حج تمتع والدين معزز شهدا و جانبازان با درصدهاي بالا را به دليل كثرت متقاضيان ناكافي دانست و خواستار افزايش سهميه خانواده‌هاي شاهد و ايثارگر شد.
در اين نشست در خصوص اعزام جانبازان 70 درصد و شرايط ارائه خدمات ويژه به كاروان‌هاي جانبازان گفت‌وگو و مقرر شد به دليل شرايط گرم آب و هوا در عربستان، امكان افزايش خدمات مورد درخواست بنياد بررسي و شرايط حداكثري رفاه براي جانبازان 70 درصد مهيا شود، همچنين مقرر شد اعزام همزمان كاروان‌هاي جانبازان در يك روز مورد بررسي قرار گيرد تا ان‌شاءالله برنامه ريزي‌هاي لازم در اين خصوص صورت گيرد.
در اين جلسه در مورد سهميه‌هاي اختصاص يافته به خانواده‌هاي شهداي منا نيز بحث و تبادل نظر شد تا اين مهم نيز با همكاري بنياد شهيد و امور ايثارگران و سازمان حج و زيارت براي اين گروه مهيا شود. محمدي رييس سازمان حج و زيارت نيز در اين نشست اظهار اميدواري كرد كه با بررسي‌هاي لازم، در صورت امكان سهميه حج ايثارگران افزايش يابد.
گفتني است در پايان اين نشست تفاهم نامه اي جهت هماهنگي براي حج 1396 امضاء شد تا اقدامات لازم براي افزايش رفاه و تسهيل در اعزام خانواده‌هاي شاهد و ايثارگر انجام شود، اين تفاهم نامه شامل وظايف طرفين و ميزان سهميه اختصاص يافته به ايثارگران است.


| شناسه مطلب: 67858




جانباز حج تمتع



مطالب مرتبط

نظرات کاربران