محفل انس با قرآن در حرم امامین کاظمین(ع) محفل انس با قرآن در حرم امامین کاظمین(ع) محفل انس با قرآن در حرم امامین کاظمین(ع) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
محفل انس با قرآن در حرم امامین کاظمین(ع) محفل انس با قرآن در حرم امامین کاظمین(ع) محفل انس با قرآن در حرم امامین کاظمین(ع) محفل انس با قرآن در حرم امامین کاظمین(ع) محفل انس با قرآن در حرم امامین کاظمین(ع)

محفل انس با قرآن در حرم امامین کاظمین(ع)

بخش امور فکری و رسانه‌های تولیت آستان مقدس کاظمین به مناسبت اعیاد شعبانیه محفل انس با قرآن در صحن حرم مطهر امامین کاظمین(علیهما‌السلام) در عراق برگزار کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از پايگاه خبري aljawadain.org، محفل قرآني هفتگي بخش امور فكري و رسانه‌هاي آستان مقدس كاظمين به مناسبت سالروز ولادت امام حسين(ع) و اعياد شعبانيه در صحن حرم امامين كاظمين(ع) برگزار شد.
در اين مراسم اساتيد و كارشناسان امور قرآني و جمعي از زائران امامين كاظمين(ع) و همچنين علي المحمداوي، حسن شاكر و وائل الرديني، از قاريان عراقي حضور يافتند.
اين قاريان عراقي با تلاوت‌هاي خود صحن حرم امامين كاظمين را عطرآگين كردند و اجراي ابتهال و سرودهاي ديني از ديگر برنامه‌هاي مراسم بود.
در پايان اين محفل قرآني هدايايي به شركت‌كنندگان اهدا شد.
كاظمين يا كاظميه(به عربي الكاظمية) يكي از محله‌هاي شمالي شهر بغداد در بخش غربي رود دجله است. مسجد و آرامگاه امام هفتم شيعيان امام موسي كاظم(ع) و امام نهم حضرت امام محمد تقي(امام جواد)(ع) در اين محله قرار دارد و سبب نامگذاري اين منطقه به كاظميه همين است.


| شناسه مطلب: 67912




كاظمين قرآن



مطالب مرتبط

نظرات کاربران