4 شعبه اخذ رای درنجف برای انتخابات 29 اردیبهشت آماده می شود 4 شعبه اخذ رای درنجف برای انتخابات 29 اردیبهشت آماده می شود 4 شعبه اخذ رای درنجف برای انتخابات 29 اردیبهشت آماده می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
4 شعبه اخذ رای درنجف برای انتخابات 29 اردیبهشت آماده می شود 4 شعبه اخذ رای درنجف برای انتخابات 29 اردیبهشت آماده می شود 4 شعبه اخذ رای درنجف برای انتخابات 29 اردیبهشت آماده می شود 4 شعبه اخذ رای درنجف برای انتخابات 29 اردیبهشت آماده می شود 4 شعبه اخذ رای درنجف برای انتخابات 29 اردیبهشت آماده می شود

4 شعبه اخذ رای درنجف برای انتخابات 29 اردیبهشت آماده می شود

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نجف اشرف اظهار داشت:ه همه مقدمات برای برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت در شهر نجف اشرف با پیش بینی 4 شعبه اخذ آرای هموطنانمان آماده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از ايرنا سيدعبدالرحيم ساداتي فر دراين باره گفت: براساس پيش بيني ميزان حضور شهروندان مقيم و زوار عتبات عاليات در زمان انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري در29 ارديبهشت، سركنسولگري ج.ا.ايران در نجف اشرف تمهيدات لازم را به منظور استقرار صندوق هاي راي مورد نياز براي اخذ آراي ايرانيان در اين روز انديشيده است.
وي گفت: براي برگزاري هرچه بهتر انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري ايران در نجف اشرف، جلسات متعددي براي هماهنگي امور با نهادهاي ايراني مستقر در اين شهر، ازجمله بعثه مقام معظم رهبري، ستاد بازسازي عتبات عاليات، هلال احمر، شمسا و ديگر نمايندگي هاي ايران، برگزار كرديم.
ساداتي فر اضافه كرد: در اين ارتباط 4 شعبه اخذ راي براي نجف اشرف درنظر گرفته شده است كه شعبه اصلي در محل سركنسولگري و 3 شعبه ديگر در اماكن پرتردد و شناخته شده براي زوار عزيز داير خواهد بود.
سركنسول ايران در نجف، اين نكته را هم يادآور شد كه باتوجه به پراكندگي ايرانيان مقيم در استان هاي همجوار، بمنظور تسهيل در انجام اين وظيفه شرعي و ملي، برنامه ريزي لازم انجام و اطلاع رساني شده است.
ساداتي فر افزود: تلاش كرده ايم، بتوانيم براي روز 29 ارديبهشت، دسترسي سهل و آسان به شعب اخذ راي را براي هموطنان مقيم و زائرين اميرالمومنين (ع) فراهم آوريم.


| شناسه مطلب: 67992




نجف انتخابات راي



مطالب مرتبط

نظرات کاربران