نورافشانی حرم علوی نورافشانی حرم علوی نورافشانی حرم علوی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نورافشانی حرم علوی نورافشانی حرم علوی نورافشانی حرم علوی نورافشانی حرم علوی نورافشانی حرم علوی

نورافشانی حرم علوی

مراسم رونمایی از یک هزار لوستر صحن حضرت زهرا(س) که توسط جمعی از متبرعین و مردم خریداری شده و قرار است توسط ستاد بازسازی عتبات به نجف ارسال شود با حضور جمعی از مسوولان و علما برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، مراسم رونمايي از يك هزار لوستر صحن و شبستان حضرت زهرا(س) كه توسط جمعي از متبرعين و مردم دوستدار اهل بيت (ع) خريداري شده شب گذشته با حضور جمع زيادي از مسوولان و علماي تهران انجام گرفت.
در اين مراسم كه آيت الله محمدي گلپايگاني رئيس دفتر مقام معظم رهبري، مصطفي پور محمدي وزير دادگستري، حسن پلارك رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات، سيد حسين هاشمي استاندار تهران، حجت الاسلام سيد رضا تقوي رئيس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه و جمع زيادي از خيرين انجام گرفت از لوسترهاي در نظر گرفتن شده براي صحن حضرت زهرا (س) رونمايي شد.
لوسترهاي در نظر گرفته شده كه از زيباترين و با دوام ترين اجناس هستند قرار است هفته آينده به نجف اشرف ارسال شوند و در شبستان‌ها و رواق‌هاي اين صحن عظيم نصب شوند.
اين مرحله از عمليات اجرايي در صحن حضرت زهرا(س) مرحله پاياني اين پروژه عظيم خواهد بود كه به همت ستاد بازسازي عتبات عاليات و با همت عاشقان اهل بيت عصمت و طهارت پايان پذيرفته است.


| شناسه مطلب: 68150




عتبات صحن حضرت زهرا



مطالب مرتبط

نظرات کاربران