آیت‌الله مکارم‌شیرازی: از دادن رأی سفید در انتخابات بپرهیزید آیت‌الله مکارم‌شیرازی: از دادن رأی سفید در انتخابات بپرهیزید آیت‌الله مکارم‌شیرازی: از دادن رأی سفید در انتخابات بپرهیزید بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آیت‌الله مکارم‌شیرازی: از دادن رأی سفید در انتخابات بپرهیزید آیت‌الله مکارم‌شیرازی: از دادن رأی سفید در انتخابات بپرهیزید آیت‌الله مکارم‌شیرازی: از دادن رأی سفید در انتخابات بپرهیزید آیت‌الله مکارم‌شیرازی: از دادن رأی سفید در انتخابات بپرهیزید آیت‌الله مکارم‌شیرازی: از دادن رأی سفید در انتخابات بپرهیزید

آیت‌الله مکارم‌شیرازی: از دادن رأی سفید در انتخابات بپرهیزید

آیت‌الله مکارم شیرازی بلندپروازی و طول امل را دومین عامل نابودی ملت‌ها بیان کرد و افزود: نباید با خیال‌پردازی‌ها و کارهایی که دست‌نیافتنی است دست روی دست گذاشت و کاری انجام نداد، اگر از استعدادها بجا استفاده نکنیم ضرر و زیان خواهیم دید.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، تسنيم نوشت: مرجع تقليد شيعيان با انتقاد از افرادي كه رأي سفيد در انتخابات مي‌دهند، گفت: رأِي سفيد سطح حضور مردم در انتخابات را پايين مي‌آورد و كار درستي نيست و آن‌كسي كه اصلح است را بايد انتخاب كرد.
آيت‌الله ناصر مكارم شيرازي صبح امروز در درس خارج فقه خود كه در شبستان مسجد اعظم برگزار شد، با بيان اينكه تنبلي، عدم احساس مسئوليت، عدم احساس وظيفه مصاديق تصريف هستند، افزود: كاغذبازي در ادارات سبب مشكل شده است، چرا بايد گرفتن پروانه براي ساختمان يك سال طول بكشد؟ به‌هرحال اين تصريف سبب دلسردي مردم در كارهاي شخصي و جمعي مي‌شود و مايه هلاك است.
آيت‌الله مكارم شيرازي بلندپروازي و طول امل را دومين عامل نابودي ملت‌ها بيان كرد و افزود: نبايد با خيال‌پردازي‌ها و كارهايي كه دست‌نيافتني است دست روي دست گذاشت و كاري انجام نداد، اگر از استعدادها بجا استفاده نكنيم ضرر و زيان خواهيم ديد.
وي با اشاره به‌پيش روي بودن انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي شهر و روستا گفت: بايد مراقب بود و يقين داشته باشيم كه دشمن دلش مي‌خواهد آسيب به انتخابات بزند و تفرقه ميان طرفدار كانديداها ايجاد شود بنابراين انتخابات در نهايت آرامش و پرشور برگزار شود.
استاد برجسته حوزه علميه قم بابيان اينكه از كارهاي تحريك‌آميز در انتخابات پرهيز كرد، خاطرنشان كرد: اينكه قبل از اعلام نتايج برخي طرفداران كانديداها جشن پيروزي بگيرند، اين كار درستي نيست، اهانت به كانديداهاي طرف مقابل مسئوليت شرعي دارد و در پيشگاه خداوند مجازات دارد.
وي با انتقاد از افرادي كه رأي سفيد در انتخابات مي‌دهند، گفت: رأِي سفيد سطح حضور مردم در انتخابات را پايين مي‌آورد و كار درستي نيست، آن‌كسي كه اصلح است را بايد انتخاب كرد، بعد از انتخابات نيز بايد همه كمك به فرد انتخاب‌شده در آباداني كشور كنند تا مشكلات كشور برطرف شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران