حضور زائران ایرانی در صندوق رای در کربلای معلی +تصاویر

از صبح امروز زائران ایرانی حاضر در کربلا با حضور در صندوق رای، در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، از صبح امروز زائران ايراني حاضر در كربلا با حضور در صندوق راي، در انتخابات رياست جمهوري شركت كردند.
در كربلاي معلي چهار شعبه راي گيري در نظر گرفته شده است و زائران خود را به نزديكترين شعبه محل اسكان خود مي رسانند و در انتخابات رياست جمهوري شركت مي كنند.
نزديك به 6 هزار زائر ايراني كه توسط شركت شمسا به عتبات آمده اند و همين تعداد نيز زائران كاروان هاي آزاد، امروز در كربلا هستند، علاوه بر اين آمار، 700 خانواده ايراني كه عمدتا زناني هستند كه با مردان عراقي ازدواج كرده اند، نيز در شهر كربلا حضور دارند.
چهار شعبه اخذ راي در كربلا در نظر گرفته شده است، شعبه اصلي در كنسولگري و سه شعبه در سه هتل و در سه نقطه حضور زوار ايراني در كربلاي معلا مستقر شده است.
براي انتخابات رياست جمهوري كشورمان 23 صندوق راي در نقاط مختلف عراق مستقر شده است كه از اين تعداد 6 صندوق متعلق به بغداد و حومه آن است كه يكي از آنها در محل سفارت، يك صندوق در فرودگاه ، يكي در كاظمين ، يك صندوق در سامرا (استان صلاح الدين) و يك صندوق در مرز مهران – زرباطيه (استان واسط) مستقر خواهد شد و نيز يك صندوق سيار هم در بغداد پيش بيني شده است.
همچنين تعداد صندوق هاي راي در شهرهاي كربلا، نجف و اربيل هر كدام 4 صندوق اعلام شده است و در بصره 3 صندوق راي و در سليمانيه نيز 2 صندوق، آراي اتباع و زائران ايراني را جمع آوري مي كنند.


| شناسه مطلب: 68237




كربلا انتخابات



نظرات کاربران