عملیات حج امسال مطابق برنامه زمان بندی دنبال می شود

در بیست و پنجمین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان حج و زیارت موضوع ثبت نام واجدین شرایط اعزام به حج در کاروان ها بررسی و روند آن رضایت بخش توصیف شد.

بيست و پنجمين جلسه شوراي معاونان و مديران سازمان حج و زيارت در سال 96، امروز سه شنبه (دوم خرداد) به رياست آقاي حميد محمدي معاون وزير و رئيس سازمان حج و زيارت برگزار شد. در اين جلسه موضوع ثبت نام واجدين شرايط اعزام به حج در كاروان ها بررسي و روند آن رضايت بخش توصيف شد.
بر اساس اين گزارش در اين جلسه مطرح شد كه هيئتي مركب از مديران و كارشناسان سازمان حج و زيارت، سازمان هواپيمايي كشوري و شركت هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران براي هماهنگي برنامه هاي پروازهاي حجاج با مسئولان سعودي مذاكره نمايند.
اين گزارش مي افزايد: دراين جلسه همچنين مقرر شد كه تا اوايل هفته آينده فرآيند تخصيص پزشكان به كاروان ها و مجموعه هاي حج در مكه و مدينه انجام شود تا كار معاينات حجاج هر چه زودتر صورت پذيرد.
برپايه اين گزارش با توجه به اينكه وظيفه امداد و نجات حجاج به جمعيت هلال احمر و مركز پزشكي حج و زيارت واگذار شده است ، شركت كنندگان تصريح كردند كه برنامه ها و فرآيندهاي آن مطابق برنامه زمان بندي تدوين و آماده شود.
در اين جلسه همچنين مطرح شد كه جلسات آموزشي حجاج با تكميل ظرفيت كاروان ها بزودي آغاز خواهد شد.




نظرات کاربران