نخست وزیر عراق در لباس احرام+عکس نخست وزیر عراق در لباس احرام+عکس نخست وزیر عراق در لباس احرام+عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نخست وزیر عراق در لباس احرام+عکس نخست وزیر عراق در لباس احرام+عکس نخست وزیر عراق در لباس احرام+عکس نخست وزیر عراق در لباس احرام+عکس نخست وزیر عراق در لباس احرام+عکس

نخست وزیر عراق در لباس احرام+عکس

حیدر العبادی نخست وزیر عراق در سفر رسمی به عربستان سعودی به زیارت مسجدالحرام و خانه خدا رفت و حج عمره را به جا آورد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، دفتر نخست وزيري عراق بعد از ظهر روز دوشنبه با انتشار بيانيه اي اعلام كرد: 'حيدر العبادي' بعد از انجام مناسك حج عمره گفت: 'مردم عراق با صبر و وحدت خود، شجاعت، جانفشاني نيروهايش و توكل بر خداوند توانستند پيروزي را تحقق بخشيده و شهرها و سرزمين خود را از وجود باندهاي تروريستي داعش پاكسازي كنند.
العبادي ابراز اميدواري كرده است كه اين پيروزي ها براي مردم و كشور عراق امنيت و ثبات را به دنبال داشته و بر قدرت و وحدت عراقي ها بيفزايد.
در اين بيانيه، العبادي از همه نيروهاي مسلح عراق اعم از ارتش، پليس مركزي و محلي، الحشد الشعبي، نيروهاي پيشمرگ و ديگر نيروهاي نظامي عراق تجليل كرده است.
نخست وزير عراق در ابتداي سفر سه روزه منطقه اي خود، ظهر امروز دوشنبه وارد عربستان سعودي شد و در جده مورد استقبال محمد بن نايف ولي عهد پادشاه عربستان قرار گرفت.
پنج وزير به علاوه جمعي از نمايندگان پارلمان و تعدادي از روساي هيات هاي مستقل، نخست وزير عراق را در اين سفر سه روزه همراه مي كنند و قرار است العبادي امروز (سه شنبه) وارد جمهوري اسلامي ايران شود.
آخرين ايستگاه سفر منطقه اي حيدر العبادي، كويت است كه بعد از تهران، راهي آنجا مي شود.


| شناسه مطلب: 68813




عمره مفرده عراق



نظرات کاربران