نماز عید سعید فطر در کاظمین اقامه شد نماز عید سعید فطر در کاظمین اقامه شد نماز عید سعید فطر در کاظمین اقامه شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نماز عید سعید فطر در کاظمین اقامه شد نماز عید سعید فطر در کاظمین اقامه شد نماز عید سعید فطر در کاظمین اقامه شد نماز عید سعید فطر در کاظمین اقامه شد نماز عید سعید فطر در کاظمین اقامه شد

نماز عید سعید فطر در کاظمین اقامه شد

پس از یک ماه روزه‌داری مسلمانان و شیعیان اهل‌بیت (ع) با حضور گسترده خود نماز عید سعید فطر را باشکوه هرچه تمام در صحن مطهر امامین جوادین اقامه کردند.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع‌رساني حج از كربلاي معلا، نماز عيد فطر در كاظمين به علت استقبال زياد مردم مؤمن سه مرتبه در صحن مطهر امامين كاظمين اقامه شد.
پس از اقامه نماز عيد جشن باشكوهي در محل بعثه مقام معظم رهبري در هتل جنت الفردوس با حضور مسئولين، كارگزاران و زائران ايراني برگزار شد.
در اين مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمين احمد احساني نماينده بعثه رهبري در كاظمين طي سخناني با اشاره به كلام امير مؤمنان گفت: هرروزي كه در آن معصيت نشود، روز عيد است.
وي در ادامه خدمت به زائرين ائمه اطهار را توفيقي بزرگ برشمرد و افزود: قدرداني از اين نعمت بزرگ خدمت بي‌منت و شبانه‌روزي به زائرين است.
گفتني است، در پايان اين مراسم براي سلامتي و طول عمر رهبر معظم انقلاب اسلامي، مراجع عراق و نيروهاي حشد الشعبي دعا كردند.




نظرات کاربران