بازدید مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق از کاظمین بازدید مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق از کاظمین بازدید مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق از کاظمین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازدید مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق از کاظمین بازدید مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق از کاظمین بازدید مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق از کاظمین بازدید مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق از کاظمین بازدید مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق از کاظمین

بازدید مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق از کاظمین

حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی با سفر به کاظمین در جریان آخرین فعالیت های صورت گرفته از سوی نمایندگی بعثه این شهر و ستاد عملیات شمسا قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كاظمين، حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق به اتفاق حجت الاسلام عسگري با حضور در كاظمين از دفتر نمايندگي بعثه و ستاد عمليات عتبات در اين شهر بازديد و در جريان روند فعاليت هاي فرهنگي واجرايي قرار گرفتند.
مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق در جمع مسؤولين و كارگزاران بعثه، حج و زيارت و عمليات شمسا طي سخناني وحدت و يكپارچگي كارگزاران امور عتبات اعم از بعثه ، حج وزيارت و شمسا را يكي از عوامل موفقيت برشمرد.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني خدمت رساني خوب ورضايت بخش به زائرين را عبادتي بزرگ خواند واظهار داشت : توفيق خدمت به زائرين را افتخاري بدانيد كه خدواند توفيق آن را در مقابل كارنيكي كه قبلا انجام داده ايد نصيب شما گردانيده است.
وي با اشاره به شاخصه هاي موفق در كارها خاطر نشان ساخت: تلاش ، اخلاص وكارداني رمز موفقيت انسان است و بايد عاشقانه و كارشناسي شده كارهاي اجرايي وفرهنگي براي زائرين انجام شود. در ابتداي اين جلسه حجت الاسلام احساني مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كاظمين نيز از عملكرد و فعاليت هاي فرهنگي بعثه در كاظمين گزارشي ارائه كرد.
وي با اشاره به انسجام و هماهنگي خوب ميان بعثه وعمليات شمسا، خدمات فرهنگي و رفاهي ارائه شده به زائرين در كاظمين را برشمرد و افزود: هر روز بعد از اقامه نماز صبح در حرم مطهر مراسم وداع با امامين جوادين (عليهم السلام) در فضايي آكنده از معنويت انجام ميشود.
مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كاظمين پيشنهاد دو شب خواب زائران در كاظمين را ارائه كرد كه نماينده بعثه در عراق جهت پيگيري آن قول مساعد داد.
همچنين در پايان اين ديدار مسؤول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كشور عراق با اهداي تربت حضرت سيدالشهداء (ع) به حاضران از زحمات آنها تشكر و ابراز اميدواري كرد كه در خدمت به زائران هرچه بهتر عمل كنند .
وي افزود: بهترين هديه كربلاي معلا تربت حضرت سيد الشهداء است كه شفابخش جسم و جان انسانها است .




مطالب مرتبط

نظرات کاربران