دیدار مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری و رایزن فرهنگی کشورمان در عراق دیدار مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری و رایزن فرهنگی کشورمان در عراق دیدار مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری و رایزن فرهنگی کشورمان در عراق بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری و رایزن فرهنگی کشورمان در عراق دیدار مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری و رایزن فرهنگی کشورمان در عراق دیدار مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری و رایزن فرهنگی کشورمان در عراق دیدار مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری و رایزن فرهنگی کشورمان در عراق دیدار مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری و رایزن فرهنگی کشورمان در عراق

دیدار مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری و رایزن فرهنگی کشورمان در عراق

حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی با حجت الاسلام اباذری رایزن فرهنگی ایران در عراق دیدار کرد و وی را در جریان آخرین فعالیت های بعثه رهبری در عراق قرار داد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از بغداد، دراين ديدار دو طرف در مورد مهمترين مسائل فرهنگي حوزه عتبات عاليات از جمله رفاه بيشتر زائران و فراهم كردن تسهيلات بيشتر براي آنها و مراسم اربعين حسيني تبادل نظر كردند.
ارائه گزارشي از فعاليت هاي صورت گرفته توسط بعثه مقام معظم رهبري در عراق از ديگر محورهاي اين ديدار بود و طرفين از روابط مطلوب دو كشور ايران و عراق بويژه در موضوع زيارت ابراز خرسندي كردند.
حجت الاسلام اباذري همچنين از آمادگي سفارت كشورمان در عراق براي همكاري بيشتر با بعثه مقام معظم رهبري خبرداد و يادآور شد ارائه گزارشي از فعاليت ها و نقاط قوت و ضعف به سفارت به ارتقاي سطح كارهاي اجرايي منجر خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمين احساني مسئول دفتر نمايندگي بعثه رهبري در كاظمين نيز دراين ديدار خواستار همكاري بيشتر سفارت ايران در عراق در جهت گسترش سطح فعاليت هاي فرهنگي براي زائران ايراني در حرم مطهر امامين جوادين(ع) شد.
موضوع ساماندهي زائران عراقي در ايران و اضافه شدن روزهاي اقامت زائران ايراني در كاظمين و سامرا از ديگر مسائل مطرح شده در اين ديدار بود.




نظرات کاربران