اعزام کاروان بانوان قرآنی به عتبات اعزام کاروان بانوان قرآنی به عتبات اعزام کاروان بانوان قرآنی به عتبات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعزام کاروان بانوان قرآنی به عتبات اعزام کاروان بانوان قرآنی به عتبات اعزام کاروان بانوان قرآنی به عتبات اعزام کاروان بانوان قرآنی به عتبات اعزام کاروان بانوان قرآنی به عتبات

اعزام کاروان بانوان قرآنی به عتبات

انجمن بانوان قرآنی خراسان رضوی همزمان با دهه ولایت اولین کاروان قرآنی را جهت اجرای محافل باشکوه در دهه ولایت به عتبات عالیات اعزام می‌کند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، اولين كاروان زيارتي بانوان قرآني به همراه خانواده‌هايشان به عتبات عاليات اعزام مي‌شوند.
بنابر اين گزارش، بانوان قرآني در روز عرفه، برنامه‌هايي را براي زائران در حرم امامان علي(ع)، حسين(ع) و ابوالفضل(ع) برگزار خواهند كرد، همچنين در نجف اشرف و حرم امام علي(ع) رواقي به نام دارالقرآن به منظور برگزاري جشن‌ها، مسابقات و ... وجود دارد كه اين مكان نيز جهت اجراي برنامه‌هاي قرآني و فرهنگي از جمله اجراي مسابقات، تواشيح و ... هماهنگ و در نظر گرفته شده است.
علاوه براين، امكانات زيارتي و سياحتي نيز براي زائران قرآني در اين سفر محيا است و اساتيد بانوي قرآني مانند موسوي‌نيا، هاشمي، خدايي و ... اين كاروان زيارتي را همراهي مي‌كنند.
اين كاروان دو روز قبل از مراسم عرفه به عتبات اعزام مي‌شود و تا پنج روز بعد از مراسم عرفه اين سفر زيارتي ادامه خواهد يافت و همه متقاضيان به عتبات اعزام خواهند شد و ظرفيت ثبت‌نام محدود نيست. گسترش فرهنگ قرآني، شناخته شدن بيشتر قرآنيان ايران و پتانسيل بالاي آن‌ها توسط زائران ديگر كشورها در عتبات از جمله اهداف اين سفر عنوان شده است.
گفتني است، اين كاروان زيارتي با حضور جمعي از اساتيد، قاريان، حافظان، اعضا خانه نخبگان قرآني استان، مديران و اعضاي جلسات قرآني بانو جهت اجرا و حضور در محافل قرآني در حرم سيدالشهداء(ع) و نيز حرم امام علي(ع) همزمان با ايام عرفه و مناسبت عيد غدير عازم عتبات خواهند شد.
يادآور مي‌شود، هزينه ثبت‌نام اين سفر ۱۰ روزه هوايي مبلغ يك ميليون و ۸۰۰ هزارتومان است و به صورت اقساط ماهيانه ۲۰۰ هزارتومان خواهد بود كه مهلت ثبت نام و تحويل مدارك تا پايان تيرماه سال جاري است و متقاضيان مي‌توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره ۰۹۱۵۶۲۰۰۱۱۶، اشرف محمودآبادي تماس حاصل كنند.
منبع: ايكنا


| شناسه مطلب: 69261




بانوان عتبات قرآن



مطالب مرتبط

نظرات کاربران