بحران افزایش قیمت حج در مصر بحران افزایش قیمت حج در مصر بحران افزایش قیمت حج در مصر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بحران افزایش قیمت حج در مصر بحران افزایش قیمت حج در مصر بحران افزایش قیمت حج در مصر بحران افزایش قیمت حج در مصر بحران افزایش قیمت حج در مصر

بحران افزایش قیمت حج در مصر

رئیس کمیته گردشگری دینی مصر اظهار کرد: قیمت فیش‌های حج تمتع که توسط شرکت هواپیمایی مصر تعیین شده، بحران بزرگی را برای زائران این کشور ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا) به نقل از وب سايت خبري المصراوي، شركت هواپيمايي مصر پيش از اين اعلام كرد، قيمت فيش‌هاي زائراني كه اسمشان در قرعه كشي اعلام شده از ۱۰ هزار و ۳۵۰ پوند مصري آغاز مي‌شود و قيمت فيش حج توريستي نيز از ۱۰ هزار و ۶۰۰ پوند تا ۱۶ هزار و ۴۰۰ پوند است و اين قيمت شامل عوارض و ماليات مي‌شود.
بنابر اعلام اين شركت، اين قيمت‌ها با توجه به تعداد روزهاي اقامت و تاريخ رزرو و روزهاي مختص حج، متفاوت است و افزايش مي‌يابد.
ايمان سامي، رئيس كميته گردشگري ديني مصر در اين باره گفت: قيمت‌هايي كه شركت هواپيمايي مصر امسال تعيين كرده است، نسبت به سال گذشته ۱۴۰ درصد افزايش يافته و چطور ممكن است اين مبلغ كه در موسم عمره ۶۷ درصد افزايش يافته، در موسم حج واجب دو برابر شود؟!
رئيس كميته گردشگري ديني وضعيت كنوني را فاجعه‌بار خواند و تأكيد كرد: ما تلاش مي‌كنيم كه با وزير گردشگري و سحر طلعت مصطفي نماينده و رئيس كميته گردشگري در پارلمان مصر تماس بگيريم تا براي جلوگيري از اين فاجعه مداخله كنند و چگونگي خروج از اين بحران را بررسي كنيم.
شركت هواپيمايي مصر در اين باره اعلام كرده بود كه ظرفيت صندلي‌هاي اين شركت براي نقل و انتقال زائران خانه خدا به ۶۳ هزار صندلي مي‌رسد كه از اين تعداد حدود ۴۰ هزار صندلي از آن با قيمت اعلام شده، ويژه زائراني است كه نامشان در قرعه‌كشي مشخص شده است.


| شناسه مطلب: 69374




حج تمتع مصر



مطالب مرتبط

نظرات کاربران