با تأکید بر لزوم زائر محوری؛

جلسه مشترک بعثه رهبری و ستاد عملیات شمسا در کاظمین برگزار شد

جلسه مشترک بعثه مقام معظم رهبری و ستاد عملیات شمسا در کاظمین با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین احسانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كاظمين، شب گذشته جلسه مشترك بعثه مقام معظم رهبري و ستاد عمليات شمسا با حضور مسئول دفتر نمايندگي بعثه رهبري در كاظمين، مسئول ستاد شمسا، و كليه عوامل اجرايي در هتل جنة الفردوس كاظمين برگزار گرديد.
در اين مراسم بعد از تلاوت آياتي از قرآن مجيد، حجه الاسلام و المسلمين احساني مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كاظمين با استناد به روايتي از امام صادق عليه السلام اظهار داشت: يكي از نشانه هاي افراد متقي عمل به فرائض و واجبات الهي مي‎باشد.
وي با بيان اينكه انسان متقي و پرهيزگار را مي‎توان به تقيّد او به واجبات شناخت، عنوان كرد: اين گروه از انسان ها نيز از محرمات هم دوري مي‎جويند، يعني علاوه بر اينكه خود را مزين به لباس ايمان و عمل صالح مي كنند، تمام تلاش خود را بخ كار مي گيرند كه دام معصيت كه دام بزرگ شيطان است گرفتار نشوند.
حجت الاسلام والمسلمين احساني ادامه داد: كساني كه به آنچه خداوند به آنان روزي كرده قانع باشند؛ از بي نيازترين انسان ها مي‎باشند، چرا كه با قناعت هرگز انسان را به درماندگي گرفتار نمي‎كند.
مسئول نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كاظمين و سامرا خاطرنشان كرد: يكي از نعمت هاي الهي كه روزي شما شده، نعمت خدمتگزاري بي منت به زائرين امامين جوادين و امامين عسكريين عليهم السلام مي‎باشد كه بايد شاكر اين نعمت بوده و قدر آن را بدانيد.
وي در پايان خاطرنشان ساخت: همواره بايد طبق سياست هاي بعثه مقام معظم رهبري زائر محوري را شعار خومان قرار دهيم و در عمل نيز خادم آنها باشيم و خدمت به زائران را افتخار بزرگي براي خود دانسته و به آن بباليم.
يادآور مي شود، در بخش ديگري از اين مراسم مسؤولان ستاد عمليات شمسا در كاظمين نيز به ايراد سخنراني پرداخته و در پايان نيز حاضران براي خدمت رساني بيشتر به زائران و همچنين كمتر شدن مشكلات آنها در جوار حرم امامين جوادين بحث و تبادل نظر كردند.




نظرات کاربران