سخنران بعثه در نجف: حجاب ضرورت امروز جامعه اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین صادق زاده گفت: حجاب ضرورتی است که باید در کشورهای اسلامی مخصوصا جمهوری اسلامی ایران رعایت گردد تا جامعه حفظ شده و به کمال نهایی برسد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از نجف اشرف، مجلس سخنراني، مداحي و روضه خواني از طرف بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف در مسجد عمران ابن شاهين حرم اميرالمؤمنين(ع) برگزار شد.
در اين مراسم تعداد زيادي از زائران ايراني، مردم و روحانيون حضور داشتند و از مجلس سخنراني با حضور حجت الاسلام والمسلمين صادق زاده و همچنين نوحه خواني مداح بعثه رهبري استفاده كردند.
سخنران بعثه رهبري در اين مراسم با اشاره به لزوم حفظ حجاب و عفاف در بين مردم، اظهار داشت: حجاب ضرورتي است كه بايد در كشورهاي اسلامي مخصوصا جمهوري اسلامي ايران رعايت گردد تا جامعه حفظ شده و به كمال نهايي برسد.
حجت الاسلام والمسلمين صادق زاده درجمع زائرين وروحانيون ومداحان در ادامه ضمن بيان مطالبي، مبحث مهم وكليدي حجاب را دغدغه علماي عراق ونجف عنوان كرد.
وي با اشاره به رواياتي در مورد اهميت حجاب و عفاف تأكيد كرد: جهت حفظ شئونات در كشور هاي اسلامي بايد اين امر مهم جدي گرفته شده و برخورد مناسبي در قبال اين مسأله صورت پذيرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران