آغاز اعزام حجاج از کشور غنا آغاز اعزام حجاج از کشور غنا آغاز اعزام حجاج از کشور غنا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آغاز اعزام حجاج از کشور غنا آغاز اعزام حجاج از کشور غنا آغاز اعزام حجاج از کشور غنا آغاز اعزام حجاج از کشور غنا آغاز اعزام حجاج از کشور غنا

آغاز اعزام حجاج از کشور غنا

غنا برنامه اعزام ۶۲۰۰ غنایی را از دو شهر آکرا و تماله در شمال این کشور به عربستان در دستور کار دارد. اعزام نخستین گروه حجاج غنایی قرار است روز دهم آگوست (۱۹ مرداد ماه) انجام شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، هم زمان با فرارسيدن موسم حج و به گزارش روابط عمومي كميته حج غنا كه توسط رايزني فرهنگي كشورمان در غنا در اختيار ما قرار گرفته اين كشور برنامه اعزام ۶۲۰۰ غنايي را از دو شهر آكرا و تماله در شمال كشور به عربستان در دستور كار دارد. اعزام نخستين گروه حجاج غنايي قرار است روز دهم آگوست (۱۹ مرداماه) انجام شود.
شيخ كوآيه رئيس كميته حج غنا طي مصاحبه مطبوعاتي اعلام داشت حجاج غنايي مستقر در تماله نيز به مدينه براي اقامت سه روزه اعزام مي شوند تا سپس به مكه رهسپار گردند.پروازهاي حج از شهر تماله تا ۱۵ آگوست(۲۴ مردادماه) ادامه خواهد داشت.
هم چنين پرواز هاي حجاج از آكرا از روز ۱۶ آگوست (۲۵ مرداماه) آغاز مي شود. رئيس كميته حج غنا افزود براي حجاج غنايي دو وعده برنامه غذايي روزانه در اقامت سه روزه در مدينه در نظر گرفته شده است. در مكه نيز هتل هاي خوبي را براي حجاج در نظر گرفته ايم كه براي هر چهار نفر يك اتاق تخصيص يافته است.
در عين حال،برخي از مسئولين كاروان ها خبر از بي اطلاعي بسياري از حجاج غنايي از احكام حج داده اند. اين در حالي است كه گفته شده كميته حج برنامه آموزشي را براي حجاج ترتيب داده است. از قرار معلوم تعداد ۳۵۰۰ نفر امسال از طريق فرودگاه تماله به حج اعزام خواهند شد.سال گذشته،۱۵۰۰ نفر براي نخستين بار از تماله به سفر حج اعزام شده بودند.
دهكده حج آكرا و تماله كار مراحل پيش از اعزام حجاج را انجام مي دهند. قرار است تعداد ۶ پرواز حجاج غنايي را از تماله به جده منتقل كنند.


| شناسه مطلب: 69744




غنا



نظرات کاربران