حضور پرشکوه زایران ایرانی در نمازهای جماعت مسجد النبی

حضور زایران ایرانی که تاکنون وارد مدینه شده اند در نمازهای جماعت مسجد النبی کاملا چشمگیر است و هر روز با ورود کاروان های ایران به مدینه بر تعداد هموطنان در صفوف نماز افزوده می شود .

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به مدينه منوره ؛ زايران ايراني كه سال ها آرزوي ديدار حرم مطهر رسول گرامي اسلام را داشته و از سوي دهها نفر از خويشاوندان و دوستان نايب الزياره شده اند بلافاصله پس از ورود به شهر مدينه به زيارت مرقد مطهر پيامبر عظيم الشان مي شتابند و نماز را نيز در كنار ساير مسلمانان به جماعت برپا مي دارند.
هم اكنون حدود 11 هزار ايراني در مدينه منوره حضور دارند و زايران كشورمان فضيلت شركت در نمازجماعت در مسجدالنبي را درك مي نمايند .
حضور زايران كشورمان با شال هاي رنگي كه هركدام معرف يكي از كاروان هاست ؛ جلوه خاصي به جمع ضيوف الرحمن در مسجدالنبي بخشيده است و هنگام زيارت و نمازهاي جماعت حضور ايراني ها در ميان خيل عظيم زايران از كشورهاي مختلف ؛ كاملا مشهود است.
زيارت قبور ائمه بقيع نيز از ديگر برنامه هايي است كه زايران نسبت به آن غفلت نمي ورزند و بويژه در صبح ها بعد از فريضه صبح به زيارت ائمه بقيع مي روند و ياد ائمه بزرگوار و بزرگان و شهداي مدفون در بقيع را گرامي مي دارند.




نظرات کاربران