موزه مدینه منوره گزارش تصویری موزه مدینه منوره گزارش تصویری موزه مدینه منوره گزارش تصویری بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
موزه مدینه منوره گزارش تصویری موزه مدینه منوره گزارش تصویری موزه مدینه منوره گزارش تصویری موزه مدینه منوره گزارش تصویری موزه مدینه منوره گزارش تصویری

موزه مدینه منوره گزارش تصویری

موزه مدینه منوره در نزدیکی مسجدالنبی که این روزها مورد توجه بازدید کنندگان از کشورهای مختلف قرار گرفته است ؛ روایتگر وقایع صدر اسلام در قالب عکس ؛ نقشه و ماکت است .

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به مدينه منوره ؛ در اين مجموعه داستان هجرت پيامبر از مكه به مدينه ؛ مسير هجرت آن حضرت و اماكني كه نبي مكرم اسلام در آن توقف كرده اند ؛‌ چگونگي ساخت اوليه مسجد النبي و توسعه آن ؛ موقعيت جغرافيايي اماكن تاريخي ؛‌ محل قرار گرفتن منازل اصحاب و ياران و شجره نامه آن حضرت براي بازديدكنندگان تشريح شده است.
بسياري از زايران كشورمان كه اين روزها در مدينه منوره بسر مي برند ؛ دركنار زيارت حرم نبوي و قبرستان بقيع ؛ از اين مجموعه با هدف آشنايي بيشتر با وقايع صدراسلام بازديد مي كنند.
در اين موزه همچنين تصاويري قديمي از مسجدالنبي و احاديثي از پيامبر(ص) كه به زبان انگليسي نيز ترجمه شده است ؛ به چشم مي خورد.
موزه مدينه منوره در ضلع غربي حرم نبوي و در نزديك درب شماره هشت واقع است و بازديد از آن رايگان است .




نظرات کاربران