دیدارمسئولان و کارکنان بعثه ، سازمان حج و مرکز پزشکی با سرپرست حجاج ایرانی

مسئولان،‌ روحانیون و کارکنان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت همچنین معاون و جمعی از کارکنان مرکز پزشکی حج و زیارت در سالروز عید غدیرخم با نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در مکه مکرمه دیدار کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، حجت الاسلام والمسلمين سيد علي قاضي عسكر در اين ديدارها كه امروز در محل بعثه مقام معظم رهبري برگزارشد، با تبريك عيد ولايت و امامت ، ابرازاميدواري كرد با تدابيري كه سازمان حج و زيارت و بعثه مقام معظم رهبري پيش بيني كرده اند مسير حج كه تاكنون مطلوب بوده است تا پايان به خوبي ادامه يابد و زائران شادمان به كشور بازگردند.
سرپرست حجاج ايراني از عيد سعيد غدير بعنوان "عيدالله‌ الاكبر" نام برد و افزود: عيد سعيد غدير از بزرگترين اعياد اسلامي است و از غدير در آثار اسلامي ما به عيدالله‌الاكبر تعبير شده است.
وي با اشاره به اينكه زنده نگه‌داشتن غدير زنده نگه‌داشتن اسلام است، گفت: در پرتو ولايت است كه مي توانيم مسيرصحيح را طي كنيم.
حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكرافزود: حضرت علي (ع) شخصيتي والا و الگويي كامل بعد از پيامبر اكرم (ص) براي انسان هايي است كه مي خواهند در مسير صحيح قدم بردارند و به كمال برسند.
وي درپايان از تلاش و زحمات تمامي كارگزاران حج كه موجب شدند حجاج با رضايت خاطر به كشور بازگردند تقدير كرد.
نماينده ولي فقيه در امور حج وزيارت افزود: خداوند را شاكر و سپاسگزاريم كه انتظار مقام معظم رهبري كه حجاج با عزت ، عظمت و افتخار به اين سرزمين بيايند، برآورده و برنامه هايمان بهتر از سال هاي قبل برگزار شد.


| شناسه مطلب: 70466




غدير بعثه پزشكي



مطالب مرتبط

نظرات کاربران