مراسم بزرگداشت شهادت زائر 10 ساله هرمزگانی در کربلا برگزار شد مراسم بزرگداشت شهادت زائر 10 ساله هرمزگانی در کربلا برگزار شد مراسم بزرگداشت شهادت زائر 10 ساله هرمزگانی در کربلا برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مراسم بزرگداشت شهادت زائر 10 ساله هرمزگانی در کربلا برگزار شد مراسم بزرگداشت شهادت زائر 10 ساله هرمزگانی در کربلا برگزار شد مراسم بزرگداشت شهادت زائر 10 ساله هرمزگانی در کربلا برگزار شد مراسم بزرگداشت شهادت زائر 10 ساله هرمزگانی در کربلا برگزار شد مراسم بزرگداشت شهادت زائر 10 ساله هرمزگانی در کربلا برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهادت زائر 10 ساله هرمزگانی در کربلا برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهادت زائر 10 ساله هرمزگانی که در حادثه تروریستی اخیر در ناصریه به شهادت رسیده بود در کربلای معلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، در اين مراسم كه از سوي دفاتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق، سازمان حج و زيارت و شركت شمسا برگزار شد، هم كاروانيان و كاروان هاي مستقر در هتل سلطان الانبياي كربلاي معلا ازاستان هاي هرمزگان و آذربايجان شرقي حضور داشتند و با سوگواري ، تسلاي خاطر خانواده وي را از خداوند متعال خواستار شدند .
حاضران در مراسم بزرگداشت شهادت محمد ياسين روشي با قرائت فاتحه و تلاوت صفحاتي از قرآن مجيد علو درجات را براي اين نوجوان شهيد مسئلت نمودند .
حجت الاسلام و المسلمين صدري در اين مراسم در سخناني با اشاره به جنايات داعش عليه مردم غير نظامي گفت: اين گروهك كه در شمال عراق و سوريه متحمل شكست هاي سنگيني شده است، با اين گونه عمليات مي خواهد كه بگويد ازبين نرفته است ولي بداند كه اين حملات تروريستي فايده اي ندارد.
وي اين حملات را در كمرنگ كردن علاقه مردم به زيارت عتبات عاليات بي تاثير خواند و گفت: نشانه اين امر هم حضور شما هم كاروانيان اين شهيد عزيز است كه با همه ناراحتي و غمي كه از فقدان اين نوجوان داشتيد ولي با توسل به امام حسين د(ع) ر اين سفر به راه خود ادامه داديد.
در اين مراسم حجت الاسلام و المسلمين بهجتي مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري و همكاران بعثه رهبري در كربلا و مسئولان سازمان و شركت شمسا حضور داشتند و مهدي مجلسي از قااريان كشورمان به قرائت قرآن پرداخت.




نظرات کاربران